יום שבת, 7 באוקטובר 2023

שלמה שפירא: קטעים שפרסמתי בבלוג הישן שלי ב- וואלה ולא יכולתי להעתיקם ולפרסם בבלוג החדש האישי שלי / רשימה א'

שלמה שפירא

קטעים שפרסמתי בבלוג הישן שלי ב- וואלה ולא יכולתי להעתיקם ולפרסם בבלוג החדש האישי שלי / רשימה א'

ולב חבלה יש באדם יקוש ולב חבלה יש באדם יקוש מאין צץ הדורסן הרמסן הרוצחן המשתוללן הזה מין וריאציה של טרקטוריסט מיומן אדם שקט מחבל ומנוול שמחבל בלא מטעני חבלה כי הוא יודע לרצוח מלב חבלה ולב חבלה יש באדם יקוש שלא חורש שדה שלא בונה מסילות חיים וביום מן ימי...ש י ר ב ר ג ע 289

כנסיות כנסיות הם תחנות שידור של האדם ללבתו של האלוהים הרבה הצטלבויות עמו ובזמן השידור עם נרות ביד מתכופפים בגומחה קטנה של חצי קומה אומרים מספר מלים של תפילה מבקשים מספר בקשות של ישועה חוזרים לאחור ומדליקים נר פה ונר שם ב...ש י ר ב ר ג ע 290

נסה להמצא במסגרת נסה להמצא במסגרת : עם כל הנפשות עם כל המנהגים עם כל היחסים עם כל ההעדפות והסייגים ... אך ברגע שאתה בפנים ואתה זה לא אתה קום וצא...ש י ר ב ר ג ע 286

התעוררות ציפיה מתעוררת ציפיה כל אחד והציפיה שלו בציפיה משותפת דרוש מימוש מיידי מישהו עקץ אותי ועקץ אותי ... חפש?תיו ולא מצאתיו אמרתי לעצמי "אני א...ש י ר ב ר ג ע 283

במתחם של מעבדה בחדרון קטנטן בשנות הששים ושבעים שמונה שעות רצופות במתחם של מעבדה בחדרון קטנטן לא מזגן לא מדיח כלים בקרן זווית כיור ברז מים פתוח ש...ש י ר ב ר ג ע 281

ראיון עמי ב -"קול יש?ראל " בערבית בפנתו של נאדר אבו תאמר "אווראק" (עלים) בנוש?א "שבוע הספר העברי" בשעה 21:00 (בערך) — 5.6.08 ההרגשה שלי השנה ש "עם הספר" נוהר פחות ל"ככרות" שבוע הספר , למרות שמספר הכותרים החד...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!