יום חמישי, 12 באוקטובר 2023

שלמה שפירא: יצאנו ב"יום הפנסיונר תשע"ג, 13.3.2013 מטעם "אוניברסיטת תל-אביב" לחבל אשכול. ביקרנו במספר ישובים: ניר יצחק, תלמי יוסף, דקל גבולות וכו'. ביקרנו במוזיאון ימית, באנדרטת אוגדת-הפלדה

שלמה שפירא


יצאנו ב"יום הפנסיונר תשע"ג, 13.3.2013 מטעם "אוניברסיטת תל-אביב" אל חבל אשכול וביקרנו במספר ישובים: ניר יצחק, תלמי יוסף, דקל גבולות וכו'. ביקרנו במוזיאון ימית, באנדרטת אוגדת-הפלדה


"יודע כל אדם-חקלאי-פיקח את "שביל הסלט" בשיכרון חקלאי "אורי אלוני" (אורי אלון) ובהדרכתו של שמאי אורן

והרי מתקבלת חוויה חקלאית ייחודית בשילוב של טעם ריח וטבע ובשחזור היסטורי של מה היה כאן לפני מלחמת השיחרור ואחריה עד ימינו אלה. יוני-הדואר שהשתלבו בימים הקשים למדינה, חיים גם היום אבל בצירוף משאלות וברכות. 

יצאנו ב"יום הפנסיונר תשע"ג, 13.3.2013 מטעם "אוניברסיטת תל-אביב" אל חבל אשכול וביקרנו במספר ישובים: ניר יצחק, תלמי יוסף, דקל גבולות וכו'. ביקרנו במוזיאון ימית, באנדרטת אוגדת-הפלדה וגם חווינו מקרוב את "נדידת הארבה" ואת הסכנה שעלולה להגיע בעיקבותיה:

 

"אווירוני משרד החקלאות הדבירו בצורה מפוזרת וללא בקרה, ודבר זה יכול לגרום להרעלה משנית של ציפורים העלולות לאכול את החגבים המורעלים. ומעבר לכך, הריסוס פוגע לא רק בארבה אלא גם בשאר מקורות מזונם של הציפורים- בחרקים ובבעלי חיים..." (קטע מן האינטרנט)

 

הפעם היתה בחירה טובה. יישר כוח למחליטים ולמארגנים!


2013, מרץ 27, 13:04

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!