שלמה שפירא
"מפי נביא השם: יעקב עובד", "האמת הנעדרת-בשם הקדוש ברוך הוא ורוח הקודש", הוצאה עצמית, 1999
פילוסופיית "הבלוקים" של הטבריאני 'יעקב עובד'
שליטת 'המקום' על 'הזמן' כך ש"הזמן שיושב בגופנו יתחיל גם מצמצם את מקומו כדי לתת למקום לחזור למקומו"
איך יאכסן השם את "הבלוקים" לעתיד לבוא?
האם אין כאן ביטול ה"תת נברא" והחזרת כל דבר למקומו לפני בריאתו, כדי ליצור עולם אחר לדומם, לחי ולאדם
האם "ה'בריאה חדשה', ה'עידן חדש' " יבואו אחרי למידת הלקח מהבריאה הישנה והעידן הישן
האם שגה אלוהים למרות 'רוח קודשו' שיצר ונתן עולם נתון ב"תורה של יחסות", כאשר זמן ,מהירות ומסה פוקדים את הבריאה
והנה קם אדם כמו 'יעקב עובד' ומרשה להגדיר את עצמו כ"נביא השם" ומדגיש שספרו "כתוב בשם השם ולא בשמי"
מסכים אני באחד מדבריו המדגיש (אולי בטעות את הזמן)הכתוב בגב הספר: "שהזמן הזה יעבור עלינו ברחמיו של השם ולפי רצונו ישמור את בית ישראל. אמן אמן שכך יהיה. אמן."
מפילוספיית "הבלוקים" (עמוד 128):
...לכן כמו הבלוקים שהזכרתי לפני, שבונים בנין ובלוק בא על בלוק, נוצרת אחדות של עצמים דוממים. האחדות הזאת של עצם דומם מביאה אור נוסף לבריאה. אז תתארו לכם אם חיות כזאת נמוכה של קדושה מביאה אור חסר חזרה לעולם, מה קורה כאשר האדם מתאחד עם האדם. איזה עוצמה יש לאחדות וכמה אור אין סופי שכל כך חסר פה בעולם, יורד כתוצאה מהאיחוד שנגרם על ידי בני האדם..."
ואני שואל את השאלה "ירידת אור" האם היא רק משליטה של 'מקום' בלי 'זמן' ומה יקרה כאשר "המקום שהוא השטנץ של השם יחזור למקומו, ויחזור לשלטונו בצורה מוחלטת"?
ומצויין: לכנסים והרצאות, ת.ד. 2616, מיקוד 49125
קטע זה הופיע בבלוג הישן שלי ב- וואלה 1/9/2012
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
תודה רבה!