יום ראשון, 27 באוגוסט 2023

שלמה שפירא: שלושת הקופים ואנחנו בסכנה

שלמה שפירא

שלושת הקופים ואנחנו בסכנה


שלושת הקופים יעידו שנסיתי: לא לראות רוע, לא לשמוע רוע, לא לדבר רוע - חשבתי שלא אחוש רוע:

אני שומע את נורית גלרון שרה על החבל הדק

אני שומע את אייל גולן שר על החבל הדק

אני מעיין בכתיבתה של צפי טימור כותבת על החבל הדק

אני צופה באזרחים גאים בלוליינותם שלא ליפול כשמכריחים אותם להלך על החבל הדק 

אני נוכח בכנסים שמדברים על יחסים בינינו לבין עצמנו, לבין ידידינו, לבין שכיננו שלא להלך בהם על החבל הדק...

גם אם קמים חזיונות ארגוניים בניהול עצמי שמנסים להראות שאפשר להלך על חבל דק 

בכל זאת בנו היכולת להחזיק עצמנו בשיווי משקל ולהלך בין שני מגדלי תאומים 

לא ליפול לתהום הפרושה מתחתנו

לחיות בתוך עצמנו בשכינתנו, בין שכנינו 

אזרח חובק "חוק אזרחותו" לא עוד יהלך לכאן ולשם על חבל דק.


27.08.2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!