יום שישי, 25 באוגוסט 2023

שלמה שפירא: "העולם של אתמול" - אנתולוגיה של סיפורים קצרים - מעשרות סיפורים שנשלחו לתחרות סיפורים / משתתפים: עוז אביב, יואב איתמר, חיה בנצל, רבקה גבריאל ראובן, אורה גולדהירש, שאול גורןחנן גלסקי, פנחס דיקשטיין, הדרה דפנה, אפי הלפרין, ציפי הראל, מאיה ויס, נועם ויסמן, אמנון ורנר, ענת זיידמן, תמר זעירא אברהמוב, מעוז חביב, יפה חכמון סויסה, תמר כשר, יפה לורנצ'י, רות לייטנר, מוטי מעיין, אופיר מרי מלכי, מיכאל מריונובסקי, אסף סלע, מיטל עוזרי, אורטל ששון

שלמה שפירא

"העולם של אתמול" - אנתולוגיה של סיפורים קצרים - מעשרות סיפורים שנשלחו לתחרות סיפורים / עורכת: ציפי הראל

משתתפים: עוז אביב, יואב איתמר, חיה בנצל, רבקה גבריאל ראובן, אורה גולדהירש, שאול גורןחנן גלסקי, פנחס דיקשטיין, הדרה דפנה, אפי הלפרין, ציפי הראל, מאיה ויס, נועם ויסמן, אמנון ורנר, ענת זיידמן, תמר זעירא אברהמוב, מעוז חביב, יפה חכמון סויסה, תמר כשר, יפה לורנצ'י, רות לייטנר, מוטי מעיין, אופיר מרי מלכי, מיכאל מריונובסקי, אסף סלע, מיטל עוזרי, אורטל ששון

מגירת ההפתעות של סבתא | רבקה גבריאל ראובן (עמוד 229 -239)

אהבתי את מגירת ההפתעות של סבתא. נדמה היה לי שהיא הכינה אותה בעבורי בטרם נולדתי. היה בה כל טוב, אוצר שכל ילדה חולמת עליו - חרוזים צבעוניים, שרשראות, צמידים, סרטים, סיכות שונות, עוד ועוד. למצוא שם, רק דבר אחד לא ציפיתי למצוא שם, זו הייתה באמת הפתעה יוצאת דופן, ועל הפתעה זו ברצוני לספר לכם...

הפגישה | תמר כשר (עמוד 169 - 177)

...צילה המופתעת הוסיפה ושאלה: "אני לא מבינה, הרי חגגו לך יום הולדת." גילה היססה לרגע וענתה: "חוגגים לי את יום הולדת ביום שהגעתי לקיבוץ...האמת היא שאני לא יודעת מתי נולדתי, איפה נולדתי, מי ההורים שלי או אפילו מה היה שמי, אינני זוכרת שום דבר מילדותי. ההורים שלי סיפרו לי רק איך הגעתי אליהם."...באופן מקרי הגעתי לארץ אל זוג שחיכה לי בנמל. התמזל מזלי שהגעתי לקיבוץ ולהורים שאימצו אותי, העניקו לי אהבה וגידלו אותי במסירות. זכיתי1

25.08.2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!