יום שישי, 1 בדצמבר 2023

שלמה שפירא: ב- "פסטיבל הגיטרה בים האדום" ובראש הנגנים הגיטריסט האגדי "סטיב וואי" / ב- 13-15.2.2020/ההתפקשש הטיול בגלל הקורונה?

שלמה שפירא

פסטיבל גיטרה בים האדום

מלונות דן מזמינים אתכם ליהנות מחופשה בקצב אחר, לצלילי הנגנים האגדיים 

ב- "פסטיבל הגיטרה בים האדום" ובראש הנגנים הגיטריסט האגדי "סטיב וואי" 

ב- 13-15.2.2020...


רציתי להגיע לשם עם בת-זוג ושאלתי ידידה:

האם אז יצא לך/לכם עם גמלאי מוצקין להגיע לאילת ולפטרה, או התפקשש הטיול בגלל הקורונה? אם לא אני מציע את הבילוי הבא:

תשובתה: 

שלמה, תודה על המחשבה, מאוד נחמד מצדך, ואני באמת מעריכה את זה. אני אהיה באיזור אילת שבוע הבא: לגימלאים של מוצקין יש אירגון שמציעה המון טיולים. אני מנצלת את ההצעות לעיתים ממש נדירות, אבל הטיול הזה מאוד משך, כי הוא כולל ביקור של יום אחד בפטרה. חברה שיכנעה אותי להירשם, ונרשמנו עוד בדצמבר. אני באמת יוצאת לטיולים באופן נדיר מאוד, כי הלו"ז הרגיל שלי יחסית מלא: לפחות פעמיים בשבוע נכדים, פעם התנדבות (זה קבוע ואני לוקחת את זה ברצינות, כי לקחתי את זה על עצמי לא כדי להרוויח, אלא כדי לעזור); אני צריכה לפחות עוד יום לקניות, בישולים, וכו', כי הנכדים מצפים ממני להגיע עם סירים מלאים. בד"כ פעם בשבועיים כולם מגיעים אלי לארוחה, אז אני צריכה אפילו יותר מיום להכנות. כך אני באמת מרגישה קושי לכלול דברים אחרים, וגם אז זה צריך להיות לפחות שבועיים-שלושה מראש, כדי למצוא סידורים חלופיים. אני מודה כי היה יכול להיות נחמד להפגש באילת, אבל הפעם זה לא כ"כ יוצא. אולי תהינה עוד הזדמנויות, וזה לא חייב להיות ממש טיול, אפשר לשוחח על כוס קפה גם, רק צריך למצוא את הזמן.
תודה עוד פעם, ואם אתה נוסע, מאחלת לך בילוי נהדר!     אנה.
2020, דצמ׳ 10, 22:40 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!