יום חמישי, 21 בדצמבר 2023

שלמה שפירא: גם אבן מקיר תזעק

שלמה שפירא

גם אבן מקיר תזעק

כל יום ארוך
כל דקה ארוכה, דקת מתח
כל שנייה ארוכה, שניית מתח
מתח בדרום
מתח בצפון
מתח במזרח
מתח בים
וציי אמונה בצדקת הדרך מתפללים לניצחון במלחמתם הצודקת.

"החיים שלנו עצרו" - אומרת חטופה
מבחינה גופנית - החטוף במקום חטיפתו מנסה שלא למות ושואל כל רגע, כל חלק מגופו:
" אני יכול להמשיך ולשים יד על הראש
  אני יכול להמשיך ולשים זרת על הגוף
  אני יכול להמשיך ולשים מרפק על מרפק
  אני יכול להמשיך ולשים סנטר על ברך
  אני יכול להמשיך ולשים טוסיק על כיסא... " 
כיסאות אין במנהרות חמאס ולא מיטות - רעתו של "חמאס" עלתה ועולה השמיימה.

החטוף / החטופה שואלים ושואלים בזעוק נשמתם ותשובה אין.

מבעד הכתלים הסוערים הזועקים - חיילינו עם לוחמי קומנדו "עוקץ" ו- "קומנדו כלב" מנסים גם הם לאתר שבויינו הכלואים ולהשיבם הביתה.

21.12.2023



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!