יום שני, 4 בדצמבר 2023

שלמה שפירא: מה היה חושב ילד/ילדה, מבוגר /מבוגרת ישראלים בשבי חמאס ומה ההבדל בין צורר "חמאסי" לבין "יוצר תקווה ישראלי"

שלמה שפירא

מה היה חושב ילד/ילדה, מבוגר /מבוגרת ישראלים בשבי חמאס ומה ההבדל בין צורר "חמאסי" לבין "יוצר תקווה ישראלי"


חמאסים יוצרים מנהרות, רקטות, רובים, מעשי רצח, מעשה זוועה... אלה מגדירים את חייהם.

חמאסים מראים ומעודדים ילדים "לחמוס" חייהם עוד בהיותם קטנים ומבטיחים להם שיגיעו ל- גן-עדן.


אנחנו - בקונצרטים ישראלים ומערביים - אמריקאים, צרפתיים, אנגליים, בלגיים... מנסים להתרכז בעולם במוזיקת-החיים

ולכתת חרבותינו לאתים וחנינותינו למזמרות. 


הייתי רוצה כיוצר לשמוע ולהבין מ- אמי, מה קורה בעת הזאת,

בפרטים עדינים לנסות ולהבין מה סוד כוחה של יצירה,

הבנת יצירה צריכה להיות קודמת למלים שלה.

אם ל- אמי יהיה קשה להבין אותי, אולי יש אישה שתבין אותי.


בעת הזאת - כשחמאס היכה בנו חזק ב- "שבת השחורה" 

הייתי מבין יותר את אמי ומתגעגע אליה - אל אמי 

אמי אהבה לשמוע בעת מצוקתה פרקי תהלים ושירי מזמורים - דברים שעזרו לה לשרוד בבגדד 

היום - אם מרצחים ומלאכי חבלה היו חוטפים אותי...  

חשוב להתרכז בתפילה למען תקווה שבוא תבוא ממגיני עמי! ובעזרת השם יתברך!

4.12.2023



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!