יום רביעי, 27 בדצמבר 2023

שלמה שפירא: יחיא סינוואר בקיא במתמטיקה טרוריסטית

שלמה שפירא

יחיא סינוואר בקיא במתמטיקה טרוריסטית

יחיא סינוואר בקיא במתמטיקה טרוריסטית ואנחנו הישראלים לא בקיאים בה. הוא למד בחשבון שלו ששבוי אחד ישראלי  שווה לאלף שבויים/שהידים פלסטיניים. ב- 19/5/2013 ניסו בעולם לזהות טרור בעזרת מתמטיקה - מתמטיקה לשירות המולדת הפלסטינית - בטענה שרשתות טרור דומות במבנה שלהם כארגון היררכי לחברות ולרשתות חברתיות מסויימות באינטרנט, שבהם המידע זורם בכיוון אחד ממקור אשר מייצר את המידע או נתונים - כלפי מטה לרכני המידע. ומה רבים צרכני המידע אצל הטרוריסטים הפלסטינים ובאין דרישה להדדיות, כל דכפין ויהיה טרוריסט. לכן חשוב בעולם הסובב סביב מתמטיקה כזו, עם מודלים מתמטיקאיים כאלה שנשקנו ההרתעתי יהיה גם בניתוח מתמטי של נתונים למצבים ולתרחישים הצצים פתאום. חשוב שמדינת ישראל תעשה מהפכה מתימטית-דיסקרטית לעומק ((ת'אוורה רייאצ'ייה) נגד יוזמי הטרור נגדנו. אז קדימה ישראל גם אל המתמטיקה!

יחיא סינוואר בקיא גם בגיאוגרפיה - הוא עם מפה פלסטינית ללא מדינת ישראל. יחיא סינוואר לא רצה ולא רוצה ללמוד היסטוריה כי אמו תטען "הילד הטוב שלי פגש היסטריונים ששטפו את מוחו". יחיא סינוואר לא רוצה להבין בפוליטיקה, כי אין בו פייסנות לא במונחים אישיים ולא במונחים מקומיים - מהלך אימים באיומים מרומזים וישירים. חשפנו בפברואר 2018  כי ילדי הרשות הפלסטינית סופרים שהידים ללימודי מתמטיקה. ויש מדרגות עולות של שהידים מכיתה לכיתה ותלמידים מתבקשים לאתר את המספר הנכון של שהידים שנהרגו ומוסיפים תרגיל מתפתח ממציאות לדמיון. נזכור שמפות פלסטיניות ללא מדינת ישראל.

ב- 2/5/2011 בנימין נתניהו מודיע: "המאבק על הטרור הוא ארוך, הוא נחוש והוא חייב להיות בלתי מתפשר...". רצוי מאוד שדווקא עכשיו - בנימין נתניהו אל יעיר הערות שוליים להיסטוריה כי ההיסטוריה שופטת ותשפוט גם על הערות שוליים.

27.12.2023


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!