יום רביעי, 20 בינואר 2021

שלמה שפירא: על הצגה של צ'כוב - !I saw the best show in my life

שלמה שפירא

 

 !I saw the best show in my life 

                                        ל -אריקה

 

האדם מה טיבו

אפשר לעמוד על טיבו לפי התנהגותו

כך סבר צ'כוב :

את כשרונו הוריש לו אביו

את נפשו הורישה לו אמו

איך הוא נשמע בעברית

איך הוא נשמע ברוסית

איך הוא נשמע באנגלית

ואת מעדיפה את לונדון

 !I saw the best show in my life 

את הרי שחקנית

שחקת בהצגות יותר ממני

מבינה בשמות

"וניה הוא כינוי חיבה לאיוון"

" אניוטה או אנצ'קה כנוי חיבה לאנה"

כמו: " אנה פבלובנה סימיונובה"

שם פרטי שם אב שם משפחה

אני באתי מרוסיה אחרת

באתי מאינטרפרטציה אחרת

ובכל זאת -

בגומחה של צ'כוב  כולנו נהנים

המחזות שלו נפלאים

אני שמח ש – ivanov branaugh

שבה את לבך

שלבסוף זכית ב "כרטיס עמידה"

וטוב שנסית למצוא "כרטיס עומד" ל- צ'כוב

הייתי מבקש ממך לרכוש כרטיס גם בשבילי

צ'כוב בעמידה הוא משגל מחזה-אפילי

גם אם נזיר נחצצתי 

הייתי קופץ מיד לסאחאלין

עומד בשלג לרוות שוב

קרניים חמות של ספרות טובה

גם אם אין  מה לחפש בבתי שחפים

גם אם גן הדבדובנים עכשיו בשלכת

בכל זאת

"יופי" קטנטן

מחייה ומשמח "יופי" גדול 

טוב שנסית ונסית לקנות כרטיס עומד לצ'כוב

אני מרגיש שאת נסית להשיג כרטיס להצגה גם בשבילי.

16.11.2008

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!