יום שני, 18 בינואר 2021

שלמה שפירא: שריפות, חטיפת חיילים, דרישות לשחרר אסירים ביטחוניים - בשגרה יש גם דברי הסתה ופעולות חבלה

שלמה שפירא


מה קורה היום-שלשום:

1)"...כ-40 מפגינים ערבים-ישראלים הגיעו באוטובוס אל מול מתחם בתי הכלא בשרון. הם ירדו מהאוטובוס והחלו להניף דגלי פלסטין ולקרוא לחטיפת חיילים נוספים, על מנת לשחרר את כל האסירים הביטחוניים הכלואים בבתי הכלא בישראל."

  

2) ב-22/10/2011:

"30 שריפות בגליל - הרוב הצתות

"בסוף השבוע תרחשו לא פחות מ-30 מוקדים של הצתות בגליל שכילו 300 דונם של חורש טבעי. במכבי האש מודאגים". "עוד שלוש שריפות בגליל: חשד לגל הצתות. יותר מעשרה צוותי כיבוי ושני מטוסים נאבקים בלהבות ביער גילון, ביער אחיהוד וסמוך לעין אל-אסד. במכבי האש חושדים שמדובר בהצתות" (אוקטובר 2011)

תזכורת להצתות:

"...בקרב חלק מהמוסלמים החוזרים בתשובה מתמזג הלהט הדתי בתסכול לאומי. ב-1979 ארגון מחתרת מוסלמי, משפחת הג'יהאד (אוּסרת אל-ג'יהאד") שחבריו הציתו שדות ויערות וחיבלו במתקני השקיה. הארגון, שמרכזו היה במשולש, נחשף ב-1980 ו-60 מחבריו נדונו למאסר..." 

  

תזכורת לאווירה של חטיפת חיילים / מ-1992 

בספרו של ד"ר רפי ישראלי על הנושא: "אומרים ג'יהאד, למה הם מתכוונים". רפי ישראלי בוחן את יעדיה של התנועה האסלאמית בישראל ואיך היא חותרת אל מטרתה. "הוי, לוחם הג'יהאד, התעורר! עכו וחופיה קוראים לך! אל תירדם, בוא והגן על נהרותינו". ואם יפו, עכו, חיפה והגליל הם חלק מן המפה ההזויה של פלסטין, לא נותר בה מקום למדינת ישראל.

  "...לדמות הייצוגית בעמדות התנועה כלפי חוץ, משווים לה חזות מאופקת ופייסנית. ואילו המנהיגים הצעירים, שהשפעתם הולכת וגדלה, מדברים לעתים קרובות בלשון התואמת את המצע הבלתי-מתפשר של תנועת חמאס בשטחים..."  

 

אסור לה למדינת ישראל להתעלם מדברי הסתה ומפעולות חבלה!

23/10/2011

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!