יום שני, 18 בינואר 2021

שלמה שפירא: אמי לא מדברת איתי כל-כך על מין..."מותר לשאול הכול" ל- דפנה שריר, 1991

שלמה שפירא


אמי לא מדברת איתי כל-כך על מין...

...אם ההורים לא יאמינו לך, חפשי מבוגר מהימן שיאמין לך...


ש לי שאלות שמטרידות אותי מאוד מאוד. אין לי את מי לשאול

כי אמי לא מדברת איתי כל-כך על מין...

...אם ההורים לא יאמינו לך, חפשי מבוגר מהימן שיאמין לך...

...בדמיון מותר הכול. הנטייה המינית מתגבשת בסביבות גיל 18, או 20 ואפילו 25. עד אז תתנסה...ותקבע את טעמך.

...בגיל מבוגר יותר תהיי אחראית ותדעי איפה הגבול בין הנאה להסתבכות...

...אני לא יודעת איך להזמין את הילד שאני רוצה לרקוד אתו...ביום של המסיבה, תכתבי לו מכתב בבית-הספר...

 

"מותר לשאול הכול" ל- דפנה שריר, בהוצאת ר. סירקיס מוציאים לאור, 1991.

הספר הינו אוסף של שאלות ותשובות בענייני "החיים", והוא מכוון לילדים ולמתבגרים צעירים. מפליא הדבר עד כמה נושאי חברות ומין מעניינים ילדים כבר מגיל 7.

18.08.2012


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!