יום שישי, 22 בינואר 2021

שלמה שפירא: שנת 2011 / מדוע הוט HOT העלתה את החבילה הבסיסית לטלוויזיה ואינה מתחשבת בצרכנים

שלמה שפירא

מדוע הוט HOT העלתה את החבילה הבסיסית לטלוויזיה ואינה מתחשבת בצרכנים

 

מדוע הוט HOT העלתה את החבילה הבסיסית לטלוויזיה ואינה מתחשבת בצרכנים (בעיקר הוותיקים-הקשישים) שבקושי רואים שנים-שלשה ערוצי-חדשות ומתוך ותיקוּת-נוחיות רוצה צרכן "ותיק-כזה" להמשיך עם הוטHOT כ"צרכן כזה", ולמרות שיש אופציה אחרת שאולי אינו מודע לה ממשיך עם הוטHOT.

מסתבר לו שהוא תקוע בעסקה המשעבדת אותו ל-18 חדשים והקנס להפר את העסקה

הוא למעלה מ-700 ש"ח, דבר שלא הודגש ולא מודגש בזמן ההצטרפות לחבילה? 

 

באופן אישי יכולה הוטHOT, למשל, לדעת שאצלי, באיזה ערוצים אני צופה, כמה אני צופה לאורך זמן, מה גילי ומן הראוי שתקבע "חבילה" עם עלוּת מתחשבת יותר בצרכן בגילי שמנצל בקושי את "החבילה המאולצת" על ידי הוטHOT.

  

אני הרגשתי ומרגיש שאין עם מי לדבר, במיוחד עם פינת השיווק אטומה כמעט לחלוטין-ויודעת היטב היטב להחתים חבילות אך אינה יודעת להקשיב ולהתיר או להתאים חבילות. 

במקרה שלי לא היה מענה ממנה, פשוט אתה עובר מאחד לאחד והרגשתי שאין עם לדבר.

כשבקשתי כתובת או שם אחראי שאני אפנה אליו בכתב, לא נעניתי. נאמר לי "אין לך מה לעשות בנידון" .

 

לשלם למעלה מ-200 שקלים לחבילה בתנאים מסוימים וברורים-נראה לי די מוגזם.

 

הצרכן דורש "צדק שיווקי"! 

  

  

הערה: ניסיתי למצוא "בנרות" מייל ישיר של הוט HOT ולא מצאתי ומה שמצאתי:

 

ההמלצה היא לפנות במייל או בפקס (או בשניהם) אל שרות הלקוחות...

הוט שרות לקוחות טופס אימייל

החיסרון בטופס זה הוא שלא ניתן לשמור את המייל ששלחנו לצורך תיעוד, מלבד טופס זה לא הצלחנו למצוא כתובת מייל של הוט.

גם ניסיתי לשלוח פקס להוט במספר 077-7078231

או לשלוח דואר לכתובת HOT מערכות תקשורת בע"מ, יהושע הצורף 13, באר שבע 84899.

24.09.2011

 

 

 

תגובה 1:

  1. רחל הדר , 22:05 29/9/2011:
    המונופולים דורסים אותנו, ממש מקומם

    השבמחק

תודה רבה!