יום שבת, 23 בינואר 2021

שלמה שפירא: מגזין "כביש אחד" ב- 01 שלו / עורך: אילן לבנון / ספט' 2013

שלמה שפירא


אילן לבנון - עורך המגזין "כביש אחד", ב-01 הראשון שלו, תשרי תשע"ד ספטמבר 2013:

 

ואלס עם היצר הרע

בהיותי בגיל תיכון העולם היה נדמה עלי כשומם וחסר רמה. חוויתי בתוכי צעקת נפש מתובלת בשנאה, התנשאות וכעס מה שהוביל לתקופה היצירתית בחיי. אחר כך מצאתי נחמה והתחלתי לאהוב בני אדם ולחפש את הטוב שבהם, נעשיתי אופטימי ובנלי. ברבות השנים נעשיתי טוב ואפרורי ובלית ברירה אני מזמין כעת את היצר הרע שלי לרקוד אתי.

 

צחי דבירה - חתירה משותפת למקור רוחני:

בחרתי לתמוך במיזם בגלל שאני מאמין שכאשר שמים את החתירה למקור רוחני שלנו במרכז, אז גם כאשר מגיעים מכיוונים שונים לגמרי ואולי אדרבה בשל כך, הדבר מביא להשראה והתגלות אשר מסירה מאתנו את הקליפות האליליות ומקרבת אותנו אל האמת האלוהית.

 

רונן יצחקי - גם לירושלמים מגיע לנשום:

תמכתי במגזין כי נראה שאם ירושלים תהיה קצת יותר תל-אביב יהיה קל יותר לנשום בה. כי נראה גם שאם לת"א תהיה קצת יותר ירושלים יהיה קל יותר להתרגש בה, כי כביש מספר אחת מחבר בין דתיים לחילוניים ובין החילוניים שמתחזים לדתיים. כי כביש מספר אחת הוא השביל המרכזי בבית הכנסת הגדול שנקרא ארץ ישראל בה יורדים מהשמיים גשמים וטילים, טומאה וקדושה בחצרות העיר...

 

אלומה לב - לצאת מקריאת עיתון התחושה טובה:

היכולת המופלאה לקרוא עיתון ולצאת ממנו טובה יותר ולא בתחושה שבזבזתי - מילא זמן, אבל את משאבי הנפש האופטימיים שלי - היא יכולת שצריך לייקר. חזון היא מילה גבוהה בעיניי, אבל יש לי ציור בראש של שוק עתידי שבו אנשים מחכים בכיליון עיניים לעיתונים שיצאו משום שיש להם בעיתון נקודות אור גדולות, נוצצות. אני קורא משמע אני טוב יותר. וזה כל הסוד כולו. העולם צועד לקראת להיות יותר טוב יותר, ואני שמחה לראות שהתקשורת לא נשארת מאחור.

5.12.2012

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!