יום חמישי, 29 בפברואר 2024

שלמה שפירא: שיבוצי כחבר בהנהלת אגודת האקדמאים ליוצאי עיראק בישראל

 שלמה שפירא

שיבוצי כחבר בהנהלת אגודת האקדמאים ליוצאי עיראק בישראל


שלום לפרופ' שמואל מורה,

 

תודה ששיבצתי אותי בשנים האחרונות בהנהלה של אגודתך, שבעיני היא אגודה חשובה מאד.

 

בגלל סיבות שונות (משפחתיות) אני מבקש שתשחרר אותי מתפקידי באגודה, ואודה לך אם תכניס במקומי מישהו אחר.

 

בהזדמנות שתהיה אסיפת הנהלה תודֶה לכולם בשמי על שיתוף הפעולה עמם במשך פעילותי באגודה.

 

תבורך מאד ידידי הטוב ותבורך האגודה ופעיליה ובאיה .

 

כל טוב.

 

שלמה שפירא


2011, מאי 5, 21:19


תשובתו של פרופ' שמואל מורה


לכל חברי ההנהלה, שלום רב,
המשורר שלמה שפירא מבקש במכתבו המצורף למטה, לשחרר אותו מתפקידו באגודה, רצון האדם כבודו, ואני ממליץ להענות לבקשתו.
אני מנצל את ההזדמנות הזו להודות לו על שיתוף הפעולה האדיב  ועל פרסום פעילות האגודה באתר שלו, באיחולי הצלחה בפעילות התרבותית והספרותי הענפה שלו,
בברכה
שמואל מורה
יו"ר האגודה
2011, מאי 6, 00:17

תגובה 1:

  1. מצטרף להיענות לבקשתו ומודה לו על תרומתו ומקווה שימשיך לתרום גם אחרי סיום חברותו באגודה.
    בברכה
    נסים
    (פרופ' נסים קזז)
    2011, מאי 6, 15:53

    השבמחק

תודה רבה!