יום רביעי, 14 בפברואר 2024

שלמה שפיראף "מאהב תמים ורגשני" ל- ג'ון לה-קארה, מאנגלית: צילה אלעזר, בהוצאת "כנרת בית הוצאה לאור", 1998/הספר חושף בפנינו אדם הלכוד בין משאלות ליבו המנוגדות"

שלמה שפירא


"מאהב תמים ורגשני" ל- ג'ון לה-קארה, מאנגלית: צילה אלעזר, בהוצאת "כנרת בית הוצאה לאור", 1998

הספר חושף בפנינו אדם הלכוד בין משאלות ליבו המנוגדות"


אתה חושב שמבחן הוגן יהיה: על מה אנחנו נוותר?"

 

 

" ...אלדו קסידי בן ה-38 נחשב ללא ספק, באמות המידה של החברה, וכמובן בעיני אשתו, כיש אמיד וכאדם טוב ומצליח...וכך בטיילו בחבל סומרסט, כשהוא מוגן בבדידות המזהרת של מכוניתו המפוארת, הוא פוגש זוג מקסים וחריג, הלן ושיימוס, ומתאהב בשניהם כאחד.קסידי נסחף בעוצמה ובטוטליות למערכת יחסים מיוחדת עם בני הזוג: לעתים הוא אדונם, לעתים הוא אדונם ומפרנסם, לעתים מאהב, אך בכל הגלגולים האלה אין הוא מאבד את התמימות בעולם שהוא בעת ובעונה אחת יצירתי והרסני.לפתע תפילותיו נענו. עד אותו רגע מלאו חלומותיו את מקום התאווה. עכשיו חלומותיו התממשו... " 

 

" אתה חושב שמבחן הוגן יהיה: על מה נוותר?" הציעה הלן. "האם אני אוותר על שאמוס, למשל? האם אתה תוותר על הבהמה ועל שני הירקות? אתה מבין, קאסידי, אנחנו מדברים על הרס כמו גם על אהבה...היא השרתה עליו שלווה שהיתה כמו שביתת נשק אחרי מלחמה ממוכת...אני אוהב אותך." אמר קאסידי. 'מצוין,' השיבה הלן באחת. "אני מרגישה בדיוק אותו דבר.  "


2012, יוני 15, 08:10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!