יום שישי, 2 בפברואר 2024

שלמה שפירא: במכון פיזיוטרפיה / היום ה-7 במאי 2013

שלמה שפירא


במכון פיזיוטרפיה


היום ה-7 במאי 2013 / בפעם הראשונה שהייתי במכון הפיזיוטרפי של קו"ח-הכללית בהרצליה. נקבע לי תור ל- 10:20. צלצלו יום קודם להזכיר לי שיש לי תור (ציון טוב-מאד - לתזכורת!), וביקשו שאגיע עשׂר דקות קודם כי יש לסדר תור במשׂרד. הגעתי ב-10:05, ונקבע לי תור תור. ב-10:35 הוכנסתי לחדר-כושר ע"י פיזיוטרפיסטית ונאמר לי לחכות. חכיתי בישיבה על כסא כ-10 דקות. הגיעה הפיזיוטרפיסטית ושאלה אותי מספר שאלות, בלי סבלנות ובקיצור עם מספר פיהוקים גלויים, ופתאום קמה ונעלמה באמצע השיחה וחכיתי עוד כ-10 דקות. עד שקמתי וחיפשתי את הפיזיוטרפיסטית ובדיוק במסדרון נפגשו עינינו ולקחה אותי לבדיקה בחדר אחר. אני זה שנסיתי לבדוק מה מצבי ומה הולך להיבדק אצלי. שׂמה לי הפיזיוטרפיסטית כריות לחימום הרגל. כעבור כעשר דקות, נאמר לי שאני יכול ללכת. שאלתי מה עם כריות החימום. נאמר לי להניח אותם על מיטת הבדיקה, ונמסר לי פתק ליד שאתחיל בקבוצת התעמלות ביום ראשון בשעה עשר. הפיזיוטרפיסטית אמרה שלום ונעלמה. לא היה לי זמן לבדוק איתה מה בדקה ומה מצאה. פתאום אני נזכר שהכרטיס המגנטי לא הוחזר לי. חפשתי אותה והיא היתה בישיבת-צוות עם כ-10 עובדים. ביקשתי סליחה וגם היא ביקשה סליחה ומסרה לי את כרטיס המגנטי שהיה תלוי על שרשרת לצווארה. בינתיים, לא יכולתי להמשיך ולשאול מה עם דף-ההפניה שמסרתי לה. אני מקווה שהוא שמור אצלה ויודעת על מה נשלחתי.


2013, מאי 7, 12:30

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!