יום שלישי, 5 בספטמבר 2023

שלמה שפירא: כן כן - רוצה לרקוד עמך

שלמה שפירא

כן כן - רוצה לרקוד עמך

כן כן - רוצה לרקוד עמך

טנגו משלי טנגו משלך ביחד מלב החזק שלי ללב השאלה שלך

שנספיק לממש קמעא באהבת חלומותינו.


כשפגשתי אותך, ניגשתי אלייך באהבתי ובשאלתי - אם יש קוד סודי להבנת מחוגי הזמן המשותף (כי את בחיפה ואני בתל-אביב, את פרודה אני אלמן) :

בריקוד יסודי בסיסי חשוב שתהיה משיכה ואהבה בינינו 

והזמן שביני לבינך - שיהיה ראוי, איכותי ואמתי...


אמרת: קודם כל - נתחיל לרקוד, בוא נרקוד

רצית לרקוד, אז מה הלאה... 


שחר, בוקר, יצר משלך, כלב משלך, רצון משלך, הליכה משלך ומבקשת לרקוד מבטחים על החוף...


בל תשכחי - סיכמנו מה שסיכמנו.

 

"שיר ברגע" 93, 2008, אפר׳ 14- שיר זה פרסמתי בבלוג הישן שלי ב- וואלה

תגובה 1:

  1. טיוטת שיר זה:

    אני רוצה לרקוד עמך
    את טנגו אחרון שלי
    חשבתי שיש
    עוד הרבה זמן ללב החזק שלי
    שאספיק לממש אהבות חלומותי
    וכשפגשתי בך
    באתי אלייך באהבתי
    האהבה הזאת בינינו
    היתה ריקוד יסודי ובסיסי
    שמשה קוד סודי להבנת מחוגי הזמן
    והזמן שהיה ביני לבינך
    היה ראוי וחשוב, איכותי ואמתי
    והרי רצית שנמשיך לרקוד ביחד
    כל בקר
    והחוף לפנינו היה ריקוד מבטחים
    בל נשכח את מה שסכמנו ...

    השבמחק

תודה רבה!