יום שלישי, 9 בינואר 2024

שלמה שפירא: מתאם היכרות

שלמה שפירא

מתאם היכרות

אפשרויות:
"רציתי להכיר אותה, גם היא רצתה להכיר אותי".
"רציתי להכיר אותה והיא לא רצתה להכיר אותי".
"רצתה להכיר אותי ואני לא רציתי להכיר אותה".
"רצתה להכיר אותי ואני רציתי להכיר אותה".
בסופו של דבר - שינוי מיוחל לא יתבושש לבוא.

אהבתי את שירו של "גיורא פישר" שמעלה באוב את פחדיו וחששותיו שטרם נולדו ולאחר מכן מחזיר אותן לרחם הזמן ומחכה.
ב- "צאו בדייטים" - "סרטון הכרות" מעלה באוב "את פחדיו וצרותיו שטרם נולדו" מצד "אביר ההתוודעות"
בהכרות - אבירות! - אם לא תבוא התפכחות מהראש, לא יועילו עצות הזולת.
בנושא זה - דת מתייצבת עם דת אחרת.- קשה להיעזר עם "באבא סאלי" או עם "אימאם קדוש".

בהכרות - תתכן יציאה מ- "מצב דיאטתי " - יציאה מ- "אהבת האפס שלך" ל- "אהבה הנוחה המחבקת שלך". 

על הדרך עץ עומד צמרתו שחה לפניך
להכיר אותך ואת אותי
לטפח את מה שעושה לך טוב
אומר לך זאת שתשמעי ותפנימי
אומר לעצמי כדי שישמע גם לבבי.

9.01.2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!