יום רביעי, 31 בינואר 2024

שלמה שפירא: אספורת מציאות הזויה לזיקנה

שלמה שפירא

אספורת מציאות הזויה לזיקנה


זיקנה חדורה עמוקה בך, תשישות בגופך

מרוב כדורים ותרופות שרופאיך ממליצים לבלוע במשך היום

וצמחי מרפא בגינה שלך מדברים אליך כל הזמן

ובלילה חולם חלומות שונים ומשונים - אספורת מציאות הזויה - משיחון-לביחון

שלא חווית שלא נתקלת בה אף פעם בחייך - האם זו התחלה של תרגולת לחיים החדשים בעולם הבא...

היא - רומזת לי מדי פעם - "אני שולחת לך תזכורת מהעולם הבא לעולם הזה - שלא תקפיא 

אף פעם-אף פעם את נשמתך בכל זמן ובכל מקום.

זכור אותי, לפעמים - אני מתגעגעת אלייך, מעריצה אותך, בראוו-בראוו משורר שלי - לו 

תזכור אותי ותשלח לי, לפעמים, נשיקת רשרוש עלים ברוח...".

31.01.2024

2 תגובות:

  1. נוגע ללב, מה נעשה?? זה הטבע !

    רחל הדר ,
    31.01.2024, 13:42

    השבמחק
  2. אני בוכה מקריאת השיר.איזה כישרון לתאר זיקנה. להתכונן לעולם הבא כשעינים של נשמה צעירה זוהרת ובאותו זמן הלב רוצה לאהוב ולחיות על עלים חדשים...

    אלה ,
    31.01.2024, 13:39

    השבמחק

תודה רבה!