יום שבת, 27 בינואר 2024

שלמה שפירא: יערה יסמין נותנים ממך ריחם... שיר עצוב זה כתבתי לידידה חולה סופנית שאהבה שירה וכתבה שירה באתר שלה "נוסעת". מורה לספרות ותוך כדי שיחה עמה כתבתי את השיר הזה ומסרתי לה. ה"נוסעת" הכניסה מיד בבלוג שלה את השיר עם התייחסות.

שיר  ברגע 79

שלמה שפירא

יערה יסמין נותנים ממך ריחם...

שיר עצוב זה כתבתי לידידה חולה סופנית שאהבה שירה וכתבה שירה באתר שלה "נוסעת". הייתה מורה לספרות ותוך כדי שיחה עמה (שיחות שנמשכו שעות)  כתבתי לה את השיר הזה ומסרתי לה. את השיר הכניסה מיד בבלוג שלה עם התייחסות.

 

יערה יסמין נותנים ממך ריחם

סגרי עיניים

הקשיבי לשאון גלי הלב

אהבה ים של גשמי געגוע

עד כמה אהבתיך

עד השמיים ולא נמרו ריחם

ואין גבול להם . 


9/4/2008 01:28


 **********


נוסעת (האתר שלי


איזו אהבה מופלאה
האם אזכה גם אני להאהב כך? האם אספיק עוד?
שאון גלי הים סואן באזני
היערה מדגדגת את נחירי
והעצב ממלא אותי


2008, אפר׳ 9, 02:47


2 תגובות:

  1. נוסעת

    תור האקציה

    אחרי הסגלון שצבעו סגלגל, והצאלון האדום, שעדיין פורח, הגיעתור האקציה הצהובה.
    הצהוב הטריף את חושי. שני עצים בגינה שליד ביתי נצבעו צהוב. האחד מעל לפינת המשחקים.
    ובימים אלה, הפינה כולה נראית צהובה . הפרחים נושרים בהמוניהם, והעץ אינו חסר.
    אחרי הגינה התחלתי לראות רחובות שלמים בהרצליה, ובהם טורי אקציות זועקות בצהוב.
    מין בוהק חזק ממלא את העינים כשעוברים שם.
    נתן יונתן כתב משהו על האקציות . על הטירוף בהן. ורק השנה, משום מה, אני מתחברת לתחושות הללו. טירןף.
    היום פורסם בבלוג של שלמה שפירא, המשורר, שיר על הירח הצהוב. משהו שהזכיר לי את האקציות. השיר נפלא ורווי אושר.
    הוא אמר בשיר הקצרצר הזה, שקטף את הירחהמלא "שלה". אוי!
    וכל הצהוב הזה, עם מזג האוויר, שהשתפר מעט, ושולח משבים נעימים לחלוני, ועם הלבד שלי..מילאו אותי כמיהה.
    כמיהה לאהבה, להתחלה חדשה. להתאהבות. להתרגשות. לריגוש. גיגוע לגעגוע (ביטוי שמופיע באחד השירים של קובי אוז).
    געגוע ליחד. שיטרוף את כל הקלפים. שיסעיר אותי.
    השקט של חיי, הפרטיות שאני נהנית ממנה, אהבת המשפחה, השלווה, תחושת המלאות, ההשלמה עם עצמי, השמחה שבהחלמה,
    התחושות החדשות שחוזרות אלי, היכולותששבות מתהומות האין, כל אלה, נדמה פתאום, אינם מספיקים.
    אני רוצה יותר!
    קטע זה נכתב על ידי "הנוסעת" ב- 15/07/2009, 19:45

    השבמחק
  2. שלמה שפירא
    שרשרת זהב שרציתי להעניק לך
    שרשרת זהב שרציתי להעניק לך
    בעבור זה:
    תשולב כוונת אהבה על חזך
    תימצא סגולה טובה על צוארך
    תרגישי מלכית אושר בלבך
    ושחוק ידידותי מפי לשונך...
    אני מאמין באמונה שלמה
    שאהבה בוא תבוא.
    שיר זה הוקדש בזמנו ל- "נוסעת" ובהסכמתה פרסמתי אותו בבלוג הישן שלי ב- וואלה ,2008 מרץ 2

    השבמחק

תודה רבה!