יום ראשון, 9 ביולי 2023

שלמה שפירא: לקוחות נכבדים - נציג שרות לשירותכם -כאן גם בזבוז זמן וכסף

שלמה שפירא


לקוחות נכבדים - נציג שרות לשירותכם -כאן גם בזבוז זמן וכסף - כאן תקליט מילודי להוצאת הנשמה בהדגשת סיסמא חוזרת - "...ליהנות מן החיים"


רציתם נציג שרות וקיבלתם. קול נשי מרגיעאתכם  ש"תלכו בעצם לעזאזל".

למשך כחצי שעה ולפעמים יותר אין קשר עם נציג שרות.

מי לא חווה פעם אחת את "הטראומה" בשעת בירור בעיה קטנה באתר חשוב. למשל, באחת מרשתות כרטיסי-האשראי שלנו

 

העצבים דרוכים ומרוטים ותקליט חוזר על עצמו עשרות פעמים ואין "נציג-שרות" אחד לרפואה . אתה סוגר את "התקליט" המחניק הזה, כי אתה חושב ששכחו להמית אותך טוטלית. שוב אתה מחייג,שוב ושוב.

למה כך צריכים הבירורים להתבצע?

למה להוציא את הנשמה?

למה אין דין ואין דיין בנושא הזה?

למה "הנשמח לעמוד לשרותכם" שהוא בעצם "כיסוי תחת" במצח נחושה מאין כמוהו?

למה צריכים לשמוע הטבות עשרות פעמים כאשר אין מיטיבים עם הלקוח בבירור תלונתו?

למה אין צינור ישיר לבירור תלונות בלי "החגיגה שמסביב"

למה נישאר במצב "הכל חוזר וחוזר חביבי", למרות שנציגי ממשלה ונציגי ציבור אמורים לעשות משהו ולא עושים כלום?

מדוע אין פיצוי ללקוח שמחכה, למשל, יותר מעשר דקות או הטלת קנסות והרי היום ניתן לדעת מי מתקשר ומתי מתקשרים ומתי נציג שרות מתחיל לענות לך?

למה מערכת טובה כמו של חברת כרטיסי-אשראי לא עושה בדק-בית בעצמה וזה לא מהיום, נתקלים בתופעה בשנים האחרונות?

  

לקוחות נכבדים, אנחנו בבעיה-בבעיה אמיתית קשה מאד ומה עושים?

נאדא נאדא נאדא!

2.10.2011

קטע זה פרסמתי בבלוג הישן שלי ב- וואלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!