יום ראשון, 28 במרץ 2021

שלמה שפירא: טעות מצד גוגול - GOOGLE שהכניסו לערך שלי - "שלמה שפירא משורר" תמונה לא שלי

שלמה שפירא

טעות מצד גוגול - GOOGLE שהכניסו לערך שלי - "שלמה שפירא משורר"

תמונה לא שלי:

שלמה שפירא

משורר

תיאור

תיאור

שלמה שפירא הוא משורר, מבקר ופובליציסט ישראלי. שפירא עלה לישראל בשנת 1951 מעיראק. הוא עבד כביולוג באוניברסיטת תל אביב והחל לכתוב שירה ומאמרים בשנות ה-80. ספר השירים האחרון יצא לאור בסוף 2005. זהו ספר שירים אשר תורגם לערבית על ידי סמיר נקאש. יותר ממאה וחמישים כתבות פורסמו בעיתון "הצופה". ויקיפדיה
תאריך לידה1938 (גיל 83 שנים)

3 תגובות:

  1. טעות גדולה!
    עוקבת אחריך ועדיין - ביום אחד אתה יליד פולין בשם שפירגרמן (תרגום מאידיש - זה אדם קופץ)
    ואז הנה הקפיצה שלך. זה מצחיק אך עדיין טעות.!
    !! !!
    מקווה שתתוקן הטעות בקרוב.

    אלכסנדרה ב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מצטרפת לכל המחמאות שאתה מקבל על הכתיבה שלך

      ביאנקה,
      28.03.2021, 21:08

      מחק
  2. מעריכה מאד את הכתיבה שלך, אני מקווה שהטעות אכן תתוקן במהרה. יישר כוח על הכתיבה הפורייה שלך

    רחל הדר,
    29.03.2021, 10:04

    השבמחק

תודה רבה!