יום רביעי, 3 במרץ 2021

שלמה שפירא: זמירה בקר מבקשת לרכוש את ספר ה"בוסתן" ל-סיגל שפירא ומבקשת להעביר כמורשת את הסיפורים גם לדור הצעיר, שלא ידע את בגדד

שלמה שפירא

 

 

זמירה בקר

מבקשת לרכוש את ספר ה"בוסתן" ל-סיגל שפירא

ומבקשת להעביר כמורשת את הסיפורים גם לדור הצעיר, שלא ידע את בגדד

 

 

ב- 12/5 הושארה הודעה בטלפון שלי – " איך משיגים את ה"בוסתן ?"

החזרתי צלצול ומעבר לקו דברה אתי – זמירה – אישה שלא הכרתי –

ואומרת לי שעיינה בספר ...ולאחר מכן קבלתי מכתב תודה , אותו אני מציין כאן :

 

21.5.09

 

למר שלמה שפירא ,

 

תודה על הספרים ששלחת לי . ...

יש לך תודה ממשפחות בקר ונקר שיקראו את הסיפורים היפהפיים של סיגל

שוב ושוב , ויעבירו אותם גם לדור הצעיר , שלא ידע את בגדד .

 

                                                                 בברכה

                                                                 זמירה


2 תגובות:

  1. זמירה בקר עורכת לשונית
    בשנת תשמ"ה (1985)הייתה בין אלה שקבלו אות "יקיר ירושלים".

    השבמחק
  2. נוסעת משתמש מאומת (האתר שלי) , 16:01 30/5/2009:
    יפהפה

    השבמחק

תודה רבה!