יום שישי, 28 ביולי 2023

שלמה שפירא: "רב-קו", לפעמים , "רב-טרטור, עיקשות ובזבוז-זמן רב ויקר"

שלמה שפירא

"רב-קו", לפעמים , "רב-טרטור, עיקשות ובזבוז-זמן רב ויקר"

"רב-קו", לפעמים , "רב-טרטור, עיקשות ובזבוז-זמן רב ויקר". טעה הנהג, וכדי להחזיר את "מעות" הטעות , הנוסע צריך לנסוע מכספו אל "תחנת הבירורים" וזה כרוך בבזבוז זמן יקר ודמי נסיעה אל "התחנה".

והמקרה שאני מציין הוא לא מקרה יחיד שקרה לי ומי יודע עוד כמה מקרים רבים נתקלים בהם נוסעים אחרים כמוני.

 

המקרה:

פרטי הנהג המסיע בקו של "מטרפולין" מספר "48".ביום 31/05/2013 שעה: 16:38:05 :

ד אל קאדר סאיד עם מספר נהג: 2500390827

מספר אוטובוס: 69-082-72

 

עליתי לאוטובוס בשעה שצוינה, כאשר באותו יום רכשתי מנהג "אגד" בשעה: 11:53, כרטיס יומי לתל-אביב וכרטיס פנימי עד תל-אביב (31/5/13: 107-02955 ו-107-02953 / קו 501, 8844201/104591). עלינו מספר נוסעים ואמרתי לנהג "הרצליה". הנהג חייב אותי ב-10.40 במקום 6.60. זזתי מן הנהג ואני בודק את הכרטיס וכעבור שניות אני חוזר אליו ומעמיד אותו על טעותו ואומר לי "מצטער, אתה צודק, אבל כבר מסרתי אחריך כרטיס לנוסע אחר ואיני יכול לתקן את הטעות. לו היית מיד אומר שטעיתי, יכולתי לשנות.

איני בא בטענות לנהג הזה. אני טוען, מדוע לא ניתן לנהג רשות לתקן טעותו, נאמר עד דקה או שתיים או שלוש. והרי הנוסע, לא ילך ויתחשבן על הכסף (הקטן) שהולך מכיסו ל- "כיס החברה המסיעה, ובמקרה זה, מטרופולין". וזה יכול להיות גם ב"דן" וגם ב"אגד".

 

על משרד התחבורה וחברות הנסיעה  הציבוריות לתת על כך את הדעת!

קטע זה פרסמתי בבלוג הישן שלי ב- וואלה 2013, יוני 10

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!