יום שבת, 29 ביולי 2023

שלמה שפירא: "אתגרי הניהול במאה נ-21 / החשיבה הניהולית של העתיד, מאת: פוטר דרוקר, הוצאת "מטר", 2000, מי אני? מהם התחומים החזקים שלי? כיצד אני עובד? להיכן אני שייך?...

שלמה שפירא

 

"אתגרי הניהול במאה נ-21 / החשיבה הניהולית של העתיד, מאת: פוטר דרוקר, הוצאת "מטר", 2000, מאנגלית: יעל זיסקינד-קלר


נהיה חייבים לנהל את עצמנו ולהיות מוכנים ליותר מתפקיד אחד, יותר ממשימה אחת ויותר מקריירה אחת

אנחנו עם הכישרונות הטבעיים חייבים להשתדל להיות המנהלים של עצמנו, כאשר ...נפוליאון, לאונרדו דה-וינצ'י מוצרט ובטהובן (שהשאיר אחריו מספר עצום של מחברות טיוטה ומעולם לא הביט בהן!)...דוגמאות לנדירים שביוצאי הדופן שהיו תמיד המנהלים של עצמם ...

 

אנשים בכוח העבודה ובמיוחד עובדי הידע חייבים לשאול את עצמם:

1. מי אני? מהם התחומים החזקים שלי? כיצד אני עובד?

2. להיכן אני שייך?

3. מהי תרומתי?

איך לקחת אחריות על יחסים בינאישיים?

איך לתכנן את המחצית השניה של חייהם?


קטע זה פרסמתי בבלוג הישן שלי ב- וואלה 2012, אוג׳ 20

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!