יום שלישי, 25 ביולי 2023

שלמה שפירא: "מותר לשאול הכל" ל- דפנה שריר / יש לי שאלות שמטרידות אותי מאוד מאוד. אין לי את מי לשאול / 1991

שלמה שפירא

"מותר לשאול הכל" ל- דפנה שריר, בהוצאת ר. סירקיס מוציאים לאור, 1991.

הספר הינו אוסף של שאלות ותשובות בענייני "החיים", והוא מכוון לילדים ולמתבגרים צעירים. מפליא הדבר עד כמה נושאי חברות ומין מעניינים ילדים כבר מגיל 7.

 יש לי שאלות שמטרידות אותי מאוד מאוד. אין לי את מי לשאול, כי אמי לא מדברת איתי כל-כך על מין...

...אם ההורים לא יאמינו לך, חפשי מבוגר מהימן שיאמין לך...

...בדימיון מותר הכל. הנטייה המינית מתגבשת בסביבות גיל 18, או 20 ואפילו 25. עד אז תתנסה...ותקבע את טעמך.

...בגיל מבוגר יותר תהיי אחראית ותדעי איפה הגבול בין הנאה להסתבכות...

...אני לא יודעת איך להזמין את הילד שאני רוצה לרקוד איתו...ביום של המסיבה, תכתבי לו מכתב בבית-הספר...


קטע זה פרסמתי בבלוג הישן שלי ב- וואלה 2012, אוג׳ 20

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!