יום ראשון, 27 בדצמבר 2020

שלמה שפירא: על משלוח מיילים

שלמה שפירא

בקשות להסרה משלוח מיילים 

***

שלמה שלום רב, שוחחנו מספר פעמים, פעם באוטובוס ופעמים אחדות בטלפון ואף הלחנתי לך שיר. אני מאוד מעריכה אותך אתה איש ערכי ונחמד..

לאחרונה אתה שולח כמות מרובה של מיילים ובדיוק בתקופה זו אני מאוד עסוקה וצריכה לעבוד הרבה עם המייל, נוספה גם הקורונה והמיילים שאתה שולח מפריעים לי. אני מבקשת ממך בבקשה להסיר אותי מהרשימה. 

בברכת בריאות איתנה, טל פארן
26.12.2020

***
לשלמה היקר שלום רב,
זוהי פנייה להסיר את כתובת המייל שלי מרשימת תפוצה.
יש לך בלוג חדש יפה ואוכל לעיין בו כרצוני.
לתשומת ליבך:
לא מצאתי את האופציה unsubscribe במיילים שאתה שולח לידידיך ברשימת התפוצה, אופציה שנהוג לכלול ברשימות תפוצה,
 ולכן אני פונה אליך במייל אישי כאן.

תודה על שיתוף פעולה,
חורף נעים ומלא השראה,
צפורה אשבל
3.12.2020, 04:47

***

שלמה יקר,

האם תוכל בבקשה להסיר אותי מרשימת נמעניך?

 

תודה

חמוטל בר יוסף


***

21.12.2020, 10:57

הי שלמה
אנא הוציאני מרשימת התפוצה

תודה רבה

  אסתר שקלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!