יום שישי, 18 בדצמבר 2020

שלמה שפירא: ענת זגורסקי שפרינגמן משוררת עם ייחוד שירי משלה . על סיליקון ובוטוקס...

שלמה שפירא

 

ענת זגורסקי שפרינגמן

משוררת עם ייחוד שירי משלה

על סיליקון ובוטוקס...


אביא את הבית השני מן השיר של ענת "אישה אקטואלית" שנמצא בעמוד 21

שהופיע באפיריון החדש-מס' 118 חורף תשע"א בעריכת רחל קלהורה


אשה אקטואלית

 

...

סיליקון ובוטוקס ישמשו לי כתפלת בוקר,

על גזרתי אשמור בשיטת רֶחֶם פונדקָאִי.

אפיק אורגזמה אור-קולית בשידור חי

18.05.2011

תגובה 1:

  1. תודה על המייל
    אני עוקבת אחרי הבלוג שלך , וזאת מחמאה גדולה בשבילי שהתיחסת לשירי
    ואפילו ציטטת חלק ממנו
    אני אף זוכרת , שאתה היית הראשון שלפני מספר שנים,
    הודעת לי שפרופ' חנה שחם מחיפה
    השתמשה בספר המחקר שלה גם בשיר שלי "אשת לוט"
    יישר כוח על היוזמה והמרץ שאתה משקיע בבלוג וביצירתך.

    ענת זגורסקי,
    18.05.2011



    השבמחק

תודה רבה!