יום שישי, 26 באפריל 2024

שלמה שפירא: "מיכל שלי"

שלמה שפירא

"מיכל שלי"

"שוש" שלחה לי תמונה במייל וכתבה: "זאת התמונה של מיכל שלי":
"שלמה
אני שולחת לך תמונה של מיכל
מטיול שנערך בשנה שעברה בעונה הזו
של פריחת הכלניות
שוש"

כלניות תמיד תפרחנה
סופות לרוב תהמנה ותסערנה
אבל כלניות תמיד תבערנה!

אהבה - היא כוח אמיתי. 
אמא מתגעגעת לבתה האהובה
אח מתגעגע לאחותו האהובה
אחות מתגעגעת לאחותה האהובה
משפחתה האהובה - קולקטיב-על בארץ ישראל.

המום הייתי כאשר שמעתי "מיכל שלה" איננה בדמי ימיה.
האם - "מחנכת" 
הבת "מיכל" מנוחתה עדן - אהבה את אמא מכל הלב 
אהבה משפחה, אהבה חברים, אהבה ידידים
אמא שלה חינכה אותה ברוח המולדת.

דמעותיי בכו מעצמן - יודע מאסוני מהו אסון לאחרים
געגועי ל- "מיכל" שאותה לא הכרתי, כבד פה חסר ישע הייתי כשנודע לי אסון קורה במשפחה.

לזכרה של מיכל

איך שהיינו מתים על החיים

וברגע אחד

חיים על המתים

ובתחפושת החיים

חובה להמשיך את החיים

אלוהים שידע להאמין

חיים שידעו לחייך

חייבים להמשיכם להאמין ולחייך

היא ידעה לחייך

היא ידעה להאמין

היא נסכה נסיכות ומלכות

מלכה תמיד מלכה

עם מקראי בנסיכים ובמלכים בארץ וגם בשמים

ובזוהר רקיעי תבל ומלואו...

ובין מלכים

לבבות שבורים תמיד יחזקו כל בני ביתך

כל שארית הפליטה 

עם אחד חובה לשמור

מנפלאות קימתך, בשידוד כוחותייך

אל יפול רוחך .


2008, מרץ 4

עוד שיר שכתבתי:

שיר לידידה

 

 אני אוהב כלניות

למכרי לידידי לאוהבי,

מגיש כלניות

שמחת התמימות

                 בתוך כלניות

זקיקות הטוב בטעמו של חיוך

                      מתוך כלניות...

כך הרגשתי היום.


ומתוך ההאצלה הזאת

העצב שהיכה בנו מוכן בנו עמוק שבעתיים

ואלוהים ברא אותנו שנהיה תמיד טובים יפים ומאושרים

בין כתלי נשמתנו.

אהבות אינן מתות לעולמי עולמים

לא שוא עמלנו שבוניו בו.

2008 21:03

**************************

לשושי 


שושי יקרה

מלכים אינם בוכים

אך כן בוכים כל הזמן ללא דמעה

ביום ובלילה

מחלים פניהם לכל לב

אינם מתמהמהים למים הרבים

ואת הרעה ימילו...


בשם תושיתם חשתי ולא התמהמהתי

לחבקך שושי יקרה לי

מ- צור החיים צרי את הידידות האהבה .

                               משלמה

 

 

6:00                    4.3.08

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!