יום חמישי, 4 באפריל 2024

שלמה שפירא: דְּאָגָה בְלֶב אִישׁ יַשְׁחֶנָּה וְדָבָר טוֹב יְשַׂמְּחֶנָּה

שלמה שפירא

דְּאָגָה בְלֶב אִישׁ יַשְׁחֶנָּה וְדָבָר טוֹב יְשַׂמְּחֶנָּה

בימים קשים אלה - מישהו שלח לי הבוקר עצה מן ה-"יוטיוב" בעטיפת שאלה: "איך לומדים להפסיק לדאוג בימים אלה ולהתחיל לאהוב ממתקים?"

נזכרתי ב- "אידיוטית של מירי אלוני" - "כולם קוראים לי מותק...אבל אחרי גבי הם קוראים לי האידיוטית". כיבסתי גיהצתי...
"דורון שפיר" משפר ושר - "מותק הגבר שאישה נתנה לו הרבה הזדמנויות שלא מוצו כהלכה ולמד שגם בדידות עוברת, שהסתיו הוא רק עונה. "
"שלומו שבן" מוסיף:...אבל מותק, את אצלי בראש,,,רק שמותק, את אצלי בראש..."
ואני מבין שאין ברירה מלבד חכמת הפרחים הקטנים.

כביולוג האוהב טבע, תורה וחוכמה נזכרתי ב- "משלי" - ,לחכם לב יקרא נבון ומתק שפתיים יסיף לקח"
יבוא יבוא עזרי... ב- "מתוק לנפש ומרפא לעצם". גם מדרש תנחומא ממתיק בלעג - "כמה דברים קשים יש בעולם יותר מיצר הרע ומרים ממנו ואתם (אנחנו) ממתיקין אותו".

לסיכום : מותק שלי! "תמיד את אצלי בראש" עם המתיקות ברקע שמסביב.

4.04.2024


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!