יום שלישי, 17 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: שלי Shelly

שלמה שפירא

שלי Shelly


נכנסה בחורה נאה שלי Shelly למשפחתנו.

בדרך כלל, היא יושבת ומקשיבה

השיחה, כנראה, בינה לבינו

אך אל תסתכלו בקנקן, אלא יותר במה שיש בו

לכו לסבתא שלה - אז תבינו שהיא שלובה ומשולבת בכל דבר

אין דבר נעלם מעיניה - מעל ומתחת פני האדמה

נחושה, מתמידה, חותרת למטרה ומעורבת כמורה אל תלמידיה.


נווה נכדי 

בחור טוב וחרוץ אוהב אותה

כשאני רואה את נווה עצוב, מיד אני מגשש אליה

נווה תלמיד טוב והוא אפילו אוהב שירה

אני חושב שהוא רומנטיקן גם בשחקו כדור-סל

בניצחונותיו מתחבק עם שלי וחיבוק ועוד חיבוק מוסיפים המון.


בסגנון גוטי הייתי מזכיר ל- שלי את המשורר הרומנטי הבריטי - שלי

שממנו הבנתי - החיים הם הבית לאוהבים.


ראשי התיבות של המלה "שלי"

"ש בח  ל אל  י תברך"

אני מאמין ש-שלי היא בחורה מאמינה 

יציבה בקרקע המציאות, אבל גם חולמת

"חלומות יתגשמו" אומר השיר.


17.08.2021


2 תגובות:

  1. איזה שיר יפה סבא וואו
    שלי תאהב אותו ממש

    נווה
    17.08.2021, 11:45

    השבמחק
  2. שלי שלחה לי תגובה דרך נווה:

    "ריגשת אותי מאוד, אוהב אותך המון"

    שלי,
    18.08.2021, 21:52

    השבמחק

תודה רבה!