יום שני, 23 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: אומרים תחלום בקטנות - תגיע לגדולות, תחלום באפריקה - תגיע לאנגליה, אבל הישאר אפריקאי

שלמה שפירא

אומרים תחלום בקטנות - תגיע לגדולות, תחלום באפריקה - תגיע לאנגליה, אבל הישאר אפריקאי


אומרים תחלום בקטנות - תגיע לגדולות, תחלום באפריקה - תגיע לאנגליה, אבל הישאר אפריקאי.


יש כאלה המזלזלים באוספי פחיות להחזרה

יש כאלה שלא יודעים כמה שווה פחית להחזרה

יש כאלה שלא מעריכים אדם שמחזיר פחיות להחזרה.

בגן עירוני שליד ביתי, זה היה לפני כארבע שנים

הייתי עד שילדי הגן הביאו פחיות לגן להחזרה

גם אני הוספתי לגן פחיותיי להחזרה

הגן אסף כמה שקים, הוסיף לתקציבו כאלף שקלים.

ילדי הגן למדו שיתוף בדברים פעוטי ערך

גם שיעור בניקיון הסביבה

למדו מהו ערך כספי של פחיות להחזרה.


פעם הבנקים חילקו לילדי ישראל קופות חיסכון ללמד תרבות נכונה בחיסכון של כסף.


23.08.2021


4 תגובות:

  1. אני לא אוספת פחיותיי להחזרה

    שושי שיוביץ,
    23.08.2021, 19:24

    השבמחק
    תשובות
    1. הקורונה גורמת למצבים בעייתיים. מצב חיובי הופך לשלילי. מקווה שנעבור מהר את הימים הקשים האלה והחינוך ישוב למסלולו.

      שלמה שפירא

      מחק
    2. חינוכי זה לילדים מהגן ומעלה. החודש מלאו לי 69 שנים. כל התכופפות בגב צריכה להיעשות בעדינות כי בגל הזה הגב רגיש. אני לא חוסכת כמה שקלים ע"ח הגוף שלי. אני לא עושה קניות בסופרמרקט בעיר ורק ליד הבית. אני יודעת שזה יקר יותר! שומרים על גופנו מעכשיו!

      שושי שיוביץ,
      23.08.2021, 19:37

      מחק
  2. כפי שסיימת באמרך - פעם היו מלמדים ילדים...
    אבל בשנים האחרונות הכול הלך והולך לטמיון כולל סבלנותנו כלפי אחרים. היום פחד להביא לתשומת לב על מה שהוא. ראינו נהג שביקש מנוסע לעטות מסכה, אז הנהג קיבל אגרוף בפרצוף.

    קטי סלומון,
    23.08.2021, 19:33

    השבמחק

תודה רבה!