יום ראשון, 8 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: אני כבר חי מרגע לרגע

שלמה שפירא

אני כבר חי מרגע לרגע


אני כבר חי מרגע לרגע

מרגע לרגע משוגע

מרגע לרגע חכם

מרגע לרגע ישועה

מי שלא ייכנע למקל ההליכה של עצמו ייכנע למטה גורלו

אני כבר לא ציפור שיר מתרברב בפני זוגתו

מעדיף עכשיו ישועה

כאב ייסורים של שעה ולא כל שעה.

אני כבר חי על כיסא וחי במיטה .


הלילה בשעה ארבע וחצי לפנות בוקר

גופי נגרר מחצי שינה מן המיטה למטה לצד המיטה

אולי, במקרה התגלגלתי לשם

מרפק יד ימין עצר את הנפילה והתנפח

כואב המרפק אך לא נפגע

חבלה קלה הייתה בברך שמאל

חבלה קשה בשפתיים מצד שמאל, התנפחו ומרגיש לחה של דם

מקווה שלא נפגעו שיני...


נפילה כזאת קוראים נפילה של מזל בראש חודש אלול

היה יכול להיות יותר גרוע.


רד מדרגה והכר אישה, עלה מדרגה והכר ידידה

טוב ששכבתי תמיד ליד נשים טובות

לו שכבה לידי אישה זרה, הייתי חושב שהיא גלגלה אותי אל מחוץ למיטה

תמיד שכבתי ליד נשים טובות לב שהצטערו שחלמתי חלום רע.


8.08.2021




11 תגובות:

  1. זה עצוב, שיהיה לך יום מבורך

    ורד,
    8.08.2021, 15:28

    השבמחק
  2. אתה מקבל השראה לכתיבה מכל מקום ומכל מצב, ברור לי שאינך מתלונן. תהיה בקשר עם רופא אחות וקרובים אליך. אפשר לשוחח על מצבך, רק אם אתה רוצה. כתוב לי.

    ענת זגורסקי,
    8.08.2021, 15:18

    השבמחק
  3. אתה תצטרך עזרה. לגבי הפה תעשה שטיפות מים עם מלח. לגבי הברך והמרפק אם יש לך משעה סינית חמה תמרח פעמיים שלוש ביום. אם יש לך מזרן נוסף תניח אותו לצד המטה אם חס וחלילה תיפול שוב זה יהיה על מזרן או שים כורסה במקום המזרן שהצעתי וזה יותר קל להזיז.

    קטי ס.,
    8.08.2021, 14:41

    השבמחק
  4. שמור על עצמך, שמועות טובות, חודש טוב והרבה בריאות טובה לך

    ביאנקה,
    8.08.2021, 18:48

    השבמחק
  5. קשה להישאר אדיש למצבך.
    אנחנו על סף חודש הסליחה והרחמים. שבוע טוב ומבורך.

    רחל הדר,
    8.08.2021, 16:02

    השבמחק
  6. היי שלמה, מאחלת לך החלמה מהירה ושלמה, שמור על עצמך, לא לעשות תנועות מהירות ופתאומיות, הכול לאט לאט (מדברת מניסיון). בריאות טובה ובשורות טובות.

    אנה בר.
    8.08.2021, 20:34

    השבמחק
  7. מה שלומך? האם באמת נפלת או שחלמת, לא הבנתי. החלמה מהירה.

    יפה אור.
    8.08.2021, 17:08

    השבמחק
  8. מה שלומך? האמת, אין זמן לקרוא כל זה, אני בכל זאת נחמדה אליך...

    רבקה פ.
    8.08.2021, 16:56

    השבמחק
  9. שלום ידידי,
    מקווה שאינך לבד בבית. תמיד טוב שישנו מישהו אתך לצורך עזרה שצריך אותה או תצטרך אותהבמשך היום ובמשך הלילה. נזכרתי באמרה: "לא טוב היות האדם לבדו".
    שבוע טוב, רפואה שלמה ובשורות טובות.

    אלכסנדרה,
    8.08.2021, 14:56

    השבמחק
  10. תהיה בריא. איפה כל הנשים הטובות שהחפת בטובות יותר?
    ברכה ע., 8.08.2021, 14:46

    תשובתי לברכה:
    לא החלפתי. מאילוצי הבנה וזרימה יותר טובה וכנה בנפש שלי, נאלצתי לסיים קשר. אולי נפש משורר מתרוצצת בנשמתה יותר. מאוחר לתת דין וחשבון עכשיו. עובדה - את היית מאותן נשים שהכרתי. תודה.

    ברכה ענתה:
    יכול להיות, העיקר הבריאות.

    השבמחק
  11. שלמה! כואב לי הלב, שאתה כל פעם נופל. חשוב שתהיה לך מטפלת 24 שעות או לפחות עזרה של מטפלת שתעשה לך קניות, שיהיה מי-שהוא בבית כשאתה מתקלח. אני מבינה שאתה לא רוצה מישהו זר בביתך, אבל בכל זאת, חשוב על ההצעה.
    הרבה בריאות!

    שושי שיוביץ,
    8.08.2021, 18:21

    השבמחק

תודה רבה!