יום שני, 2 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: מתמג'מג'ים

שלמה שפירא

מתמג'מג'ים


אמוג'ים עלינו!

מאבדים את השפה כ- חן ותקשורת ותופסים אותה האמוג'ים

מישמשית מצחיקה, מוקצנת, לא מדויקת, לא מובנת...

כבר לא יהיה צורך בדיוקים:

ידידה שלחה לי פוסט - "ריקוד זוגות מתנשק של דולפינים"

עניתי לה במלים: 

"בסיטואציה כזאת הייתי קופץ לים והופך דולפין ימי 

ואם יש לי כלב הייתי רוצה למצוא לו דולפין או דולפינה שגם הוא ירקוד"

השיבה לי ב-אמוג'ים:

"עשר"

"צחקתי בקול"

השבתי במלים:

"חבל שכבר אין לך מלים לשוחח. את יודעת שאמוג'ים מקפיאים אותי"

ענתה: "אשתדל".


2.08.2021

3 תגובות:

  1. איזה שיר יפה סבאלה

    נווה בן שמן
    2.08.2021, 17:33

    השבמחק
  2. לסיפור שלך יש תשובה אימוג'ית - "בננה מתנדנדת HA HA HA"

    אלכסנדרה,
    2.08.2021, 18:35

    השבמחק
  3. יפה מאד שלמה

    רחל הדר,
    2.08.2021, 19:29

    השבמחק

תודה רבה!