יום שני, 16 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: המיטה קובעת איפה הבית שלך

שלמה שפירא

המיטה קובעת איפה הבית שלך


המיטה קובעת איפה הבית שלך

איפה תישן הלילה עוד לילה עוד לילה...

לפני שנה בדיוק קניתי מזרן קינג קויל במקום מזרן הקינג קויל הישן שלי 

שלמתי כמה אלפי שקלים ולא הייתי שבע רצון

השתנו הזמנים

המזרן שינה תוכו

אני שיניתי תוכי

לא טוב לי על המזרן החדש שלי

גם הגב קצת שינה משהו בעמוד שדרתו

בכל זאת,

אני אדם שבע שנים שבע ניסיון

למשל, מבין עכשיו שגובה ארון הקיר בחדר השינה , כבר יכול להתנמך לגובה היד המושטת שלי

אני כבר לא עולה על כיסא ועל סולם

חשוב שאמשיך לדעת להחזיק בחפץ שאני זקוק לו.


החלון שליד מיטתי הפך החפץ הכי חשוב שאני זקוק לו

מעמיד אותי השכם בבוקר ליד המיטה

נושם אוויר גינה צח

שומע ציוצי צפרים

רואה אם הופיע כפתור ופרח בעץ השסק שלי.


16.08.2021



6 תגובות:

  1. תודה על השירים מקרב לב. הלב שלך גדול וחם. מפזר הברכות - חמות ונכונות!

    אלכסנדרה,
    16.08.2021, 9:19

    השבמחק
  2. התברכת בכישרון רב, מעלה בכתיבתך הנפלאה גם תמונות מחיי רבים מאיתנו שזוכים ומתמודדים עם גיל הזקנה.

    עדנה שפירא,
    16.08.2021, 8:03

    השבמחק
  3. נהניתי משירך. אתה ריאליסטי ומלא אופטימיות וחדוות חיים.
    כדברייך...." נושם אוויר גינה צח

    שומע ציוצי צפרים

    רואה אם הופיע כפתור ופרח בעץ השסק שלי."

    שתהנה עוד שנים רבות

    בברכה

    רנה דרור

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רנה
      מזמן לא שוחחנו ודברנו. היו שנים ששיתפנו מחשבות בין יצירותינו.
      שלמה שפירא

      מחק
  4. כך החיים!
    מזמן הרגשתי שיש לי ביצוע איטי ביחס לעבר ומיום ליום זה נהיה עוד יותר איטי. חדות הטעם השמיעה והראייה גם בירידה. כך החיים!
    אפשר להסתכל על העצים, גם הם, למעשה, עוברים אותו תהליך, כמובן חלק מהם חיים הרבה יותר שנים מבני אדם.
    16.08.2021, 16:15

    השבמחק
  5. טוב שיש חלון כזה

    שלמה בן שמן,
    16.08.2021, 8:11

    השבמחק

תודה רבה!