יום שבת, 14 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: מירי רגב מתכננת מהפכת תור הזהב של האליטות המזרחיות מחורי הליכוד

שלמה שפירא

מירי רגב מתכננת מהפכת תור הזהב של האליטות המזרחיות מחורי הליכוד


הגבירה מירי רגב (סיבוני) מבקשת בכוח להפוך אותנו המזרחיים ממקבצי נדבות לאליטיסטים מזרחיים

שהחיינו וקיימנו והגענו למשיח צדקנו בזמן הזה.

אני הביולוג האינטלקטואל המשורר מודה לה מאוד.

צחוק הגורל שהכוח תמיד משחית 

קרה מקרה יוצא דופן בצבא - הצבא היה צריך לטפח לא פגזי תקשורת אלא בני-אדם מגנים מורים וחכמים.


ע.ש.  :

"מאחלת לה שתצא מחיינו הפוליטיים והתרבותיים. שתשקיע בעצמה ובמשפחתה".


ס.ש. :

"הרי הכול ידוע מראש: רגב תמשיך לעשות שמיניות באוויר, נוסח עורב מתביית על גזולים מזרחיים"


א.ה.

"מירי רגב עושה כותרת - אני שרה שהופכת בנימין ואנהיג את הליכוד"


א. ז.

"סיבונית שהפכה רגבית"


א. כ-ע.

לא אכפת לי איך מגדירים אותי - אני ישראלי...הבושה שהיית שרת תרבות, מזרחית או מערבית,...פשוט כדאי תסתמי את הפה ותלמדי...

14.08.2021



3 תגובות:

  1. הגולה אחרי חורבן בית שני הפכה את עם ישראל לחברה הבנויה שבטים, במציאות החברתית העגומה שאנו מצויים בה כעת, אני בספק אם אי פעם נצליח להתאחד. לא נראה לי.
    כמה עצוב...

    רחל הדר,
    14.08.2021, 20:18

    השבמחק
  2. שיר יפה מאוד, אני אף פעם לא הרגשתי מזרחי או אשכנזי

    נווה,
    14.08.2021, 21:17

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחח אני תמיד אמרתי שאני כמו בבושקה, רק מבפנים אני עיראקי

    נ.
    14.08.2021, 21:55

    השבמחק

תודה רבה!