יום שני, 9 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: בדרך לתבור להבין מה קורה בטבור הנשמה

שלמה שפירא

בדרך לתבור להבין מה קורה בטבור הנשמה


החיים עקרביים

בכל מזל - החיים עקרביים

נעקצת - למדת

מעכשיו והלאה אמץ את המאזניים.

רק הפג שנולד בתולה והיה צריך להיוולד במאזנים

מבין עוד מלידתו מה זאת עקיצה.


הכרנו באתר הכרויות ונפגשנו.

אהבה סרט אהבנו סרט

אהבה שוקו שתינו שוקו

כתבה שיר כתבנו שיר

אהבה כבוד הורה אהבנו כבוד הורה

אהבה חניית רכב קרובה לביתה אהבנו חניית רכב קרוב לביתה

אהבה שקיעת שמש בהמיית הגלים אהבנו שקיעת שמש בהמיית הגלים

הכרתי אותה כמה ימים לפני פורים

בפורים הלכנו לבית הכנסת לשמוע דרשה ולשמוע מגילה

הבאתי לה משלוח מנות כשר למהדרין בצלחת מהודרת בדיוקנה האגדי של מלכת אסתר

אלא מה

הבנתי שהיא יותר חרדה מדתייה ואני מסורתי מלידתי עד הלום

היא הייתה חרדה בעצמה לא כמו שאני הייתי חרד בעצמי

נתנה לי דיסק שאתעמק יותר בשיעורי פרשות השבוע והוסיפה מנשרים של רבנים

אז נפרדנו כידידים.


כל כך תמיד חיכיתי לסתיו לנחליאלית 

כדי להתווכח עמה על אהבת נפש בגבולות טריטוריאליות

פעם אחת הצלחתי בוויכוח כשזכיתי בקרבתה.

וויכוח זה פרישת עמדות שלך ושלי

וכאשר זוכים לקרב חתן אל כלה 

זוכים להבנה ולאושר.

רק שהחיים זורמים אחרת - נפש לי ונפש לך

לפעמים נפשות אהובות נקלעות למצוקה ונפרדות.

חבל חבל באמת חבל.


9.08.2021

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!