יום שבת, 7 באוגוסט 2021

שלמה שפירא: עדכנתי ביומני - היום זה היום הכי חם בשנה

שלמה שפירא

עדכנתי ביומני - היום זה היום הכי חם בשנה

תגידו מה שתגידו:
האיש הזה מסכן
האיש הזה עוד יירד בפסים שלו
אל תאמינו
דבר ברור - הצור שבנשמתי גאולתי
יעזור צורי בגאולתי, אודה ואתוודה לו: יש אלוהים בשמים יש יש יש
המזוזה בביתי לשם יתברך לא לי
אומרים אנשים:
אולי המזוזה עכשיו לא עוזרת, תחליף אותה
לא מחליפים אלוהים. מזוזת הלב איתנה לעולמים ונשארת - זאת בינתי.

נכדי כותב לי: "איזה שיר יפה סבאלה, שכוייעח"
אנשים טובים יודעים להגיע אליך
אנשים רעים אתה יודע לדחות אותם
משיכה ודחייה הם סוג של עדכון וסיכרון בזמן
אדם מנסה לחיות בתשובה הנכונה
עכשיו הימים קשים - חוזרים בשאלה חוזרים בתשובה חוזרים בשאלה חוזרים בתשובה...
האם זה גם בנפשו של השם יתברך
נפשי בנפשו, אני מקווה שמבין אותי אני מבין אותו...
"תודה רבה סבוש, כן עזרת לי מאד נשיקות וחיבוקים, איך אתה מרגיש?" כותבת ושואלת נכדתי.

7.08.2021

2 תגובות:

  1. וואו סבא איזה שיר יפה. אהבתי שהשתמשת במילה "שכוייעח" ששלחתי לך.

    נווה בן שמן,
    7.08.2021, 13:07

    השבמחק

תודה רבה!