יום שני, 6 ביולי 2020

גקי מייסון – על בריאות נפשית. בגלגול דולרי אולי תדע מי אתה!


גקי מייסון – על בריאות נפשית
בגלגול דולרי אולי תדע מי אתה

הסימן הבולט ביותר לבריאות נפשית היא דע מי אתה, והלוואי שתדעו מי אתם כמוני.
אל תעלבו, אך עליכם לדעת מי אתם. תודה לאל שאני יודע מי אני, אני מעריך זאת כי שנים לא ידעתי.
אינני מתבייש להודות שהייתה בעיה והפסיכיאטר קבע: " אתה זה לא אתה"
שאלתי: "אז מי זה?" אבל גם הוא (הפסיכיאטר) לא ידע
"אז לשם מה אני זקוק לך?"  שאלתי
"יחד" ענה "נחפש מי אתה באמת"
אמרתי "אם אני איני יודע מי אני, היכן אחפש? ואם אמצא אותי, מניין לי שהוא אני? – לשם מה הפסיכיאטר? אחפש בעצמי, איעזר בחברי, יחד נדע היכן לחפש"
"ואם אגלה שאני האמתי הוא גרוע ממני, מה אעשה אז? כיצד אפרנס שניים? בעוד 10 שנים, מילא, אבל עכשיו? הוא זה שזקוק לעזרה, שהוא יחפש אותי"
"נמשיך בחיפוש" אמר הפסיכיאטר וביקש 100$.
אמרתי לעצמי " אם אני לא אני, למה שאשלם לו? שאני האמתי ישלם לו 100$. ואם אני האמתי לא יסכים לשלם? הרי שסתם זרקתי כסף על פסיכיאטר. אולי לאני האמתי יש פסיכיאטר? אולי אני האמתי הוא פסיכיאטר?"  איזה בידור אמרתי לפסיכיאטר " אתה אני האמתי שחייב לי 100$ . אתה יודע מה תן לי 50$ ואנחנו תיקו".

15.11.2004


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!