יום ראשון, 5 ביולי 2020

שלמה שפירא: למען הדיוק

שלמה שפירא

למען הדיוק  

בניקוד הזמן
בהטיית הדעת
בדקדקנותי
בדגדנותי וברוקדי
בכותבי
בשירתי
בהתמיינותי ובתמונתי
בעומדי ובמרוצתי
במסלולי ובפיזור דעתי
בסדנאותי ובמרוצי
שיניים שתולות כבר יש לי
כסף עודף כבר אין לי
ובכל שעות כסף שמשתחווה לכסף הייתי נידח ומודח כל חיי
הערכתי שמרתי תמיד שירים קטנטנים על פיסות נייר
אולי יצמח בהם פרח לדיונתי הקשה.

5.07.2020


תגובה 1:

  1. שלמה שפירא

    למען הדיוק
    למען הדיוק
    מי אני בניקוד זמן
    מי אני בהטית דעת
    איך קוראים אותי
    איך כותבים אותי
    איך כותבים על דגדְגָנותי
    איך עומדים על דקדְקָנותי
    זה בכלל לא משנה כל תמונה מיותרת
    כבר עברתי את סדנאות חיי
    את מרוץ מסלולי אצבעות שינַי עברתי
    עברתי דרך ארוכה עד גילי המתדרדר
    ובאשמורת אחרונה אין לי בכלל כסף
    אין לי אפילו כסף-צד שישתחווה לכסף
    וגם אם הייתי עושה כסף והייתי מליונר
    נידח הייתי כל חיי
    שכספי אינו משתחווה לכסף ...
    הערכתי ושמרתי תמיד רק שירים קטנטנים
    לדיונותַי הקשות בעת הזו .


    - שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    17 נובמבר 2008 ... שלמה שפירא. למען הדיוק. למען הדיוק. מי אני בניקוד זמן. מי אני בהטית דעת. איך קוראים אותי. איך כותבים אותי. איך כותבים על דגדְגָנותי ... israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode=10183403 - לפני 7 שעות - דפים דומים
    נכתב על ידי Shlomo Shapira , 17/11/2008 10:38

    השבמחק

תודה רבה!