יום חמישי, 8 ביולי 2021

שלמה שפירא: בבוקר צונן של תמוז

שלמה שפירא

בבוקר צונן של תמוז


אדם ניצב כל חייו ליניקת דבש או ליניקת כוחות לבריאותו

היום - אני מנסה יותר לינוק כוחות לבריאותי.


הבוקר

ידידה שלחה לי תמונה - יונק דבש מפרפר מסתובב ומסתובב באוויר

הבנתי שעושה זאת להמשך קיומו 

אך אני תפסתי שתי משימות להנאתי.


אהבתי את מה ששלחה:

כבר מן הבוקר אני חופשי ומסתובב לינוק חלב-צוף מן האישה המרהיבה צבעים בשיריה

היא פתחה את הבוקר

כל כך יפה הבוקר כל כך יפה העולם

בבקרים היפים הצוננים של תמוז.


הייתי במיטה

קבלתי קריאה

קמתי ופתחתי חלונותיי

יום יפה ותחילתו עוד יותר יפה

תודה תודה ידידה

חבקת אותי בשיר נחמד של בוקר.


8.07.2021

בבוקר צונן של תמוז


6 תגובות:

  1. השיר יפה
    הלוואי והיה בוקר צונן. בוקר אש!

    שושי שיוביץ,
    8.07.2021, 13:38

    השבמחק
  2. במקום לחבק אותך בשיר - לפי השיר - אני מחבקת אותך בצהרים של בריאות

    ש.
    8.07.2021, 13:40

    השבמחק
  3. ציפור שלא בסביבתו, נראה שהוא בפירפורי הישרדות

    עדנה שםירא,
    8.07.2021, 13:49

    השבמחק
    תשובות
    1. זה שלא מראים איפה הוא בסביבתו, גם לא פותח את מקורו, כנראה, שהוא בקטע על קיומו ולא על הנאתו

      שלמה שפירא

      מחק
    2. חשבתי כך - שלא הראו אותו בסביבתו, בהחלט חסר.

      עדנה שפירא,
      8.07.2021, 13:54

      מחק

תודה רבה!