יום רביעי, 28 ביולי 2021

שלמה שפירא: חיסונים

שלמה שפירא

חיסונים


אני בעד חיסונים

טוב למחוסן מאשר ל- לא מחוסן!

אבל ברגע שקבלתי את החיסונים

אני מרגיש שאני מרזה, שמשהו השתנה בגופי - הרגשה משונה בקצות אצבעות הידיים ונשימתי הפכה יותר קשה.

כשהייתי בבית החולים ספרתי לרופאים ולא הגיבו

נשלחתי למספר בדיקות , תשובה בקשר לחיסונים לא קבלתי.


נפלתי

עם מקל והליכון אני היום

חדר השנה שלי למעלה

המטבח ופינת האוכל למטה

גינת חצר סביב

קשה לי קשה לי:

הבית קבוע הקיץ קשה

החשש קשה יותר מכל צרה.


28.07.2021


4 תגובות:

  1. שלמה יקר.
    החיסונים אינם חיסונים.
    מדובר בטיפול גנטי ניסיוני שגורם לתחלואה רבה וקשה ולתמותה בארץ ובעולם. אתה סובל מתופעות הלוואי של הטיפול הניסיוני ועליך לדווח על כך לוועדת החקירה האזרחית שאוספת עדויות מנפגעים ומבני משפחותיהם. יש הרבה נפגעים בארץ. יש הרבה הרבה מתים בארץ. כל זאת תוצאה של הניסוי. אם תאצה שאדווח בעבורך אשמח לעשות זאת. הרופאים בארץ יודעים ושותקים - הם משתפים פעולה עם הפשע האכזרי שמבוצע כרגע נכד אזרחי ישראל והעולם.

    ע.
    28.07.2021, 12:46

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ע.
      פשע?!
      אולי זאת הגזמה
      בכל מקרה, אני מודע למה שקרה לי אישית, אמשיך לברר בעצמי ואמשיך ואמשיך.

      שלמה שפירא

      מחק
  2. מצטערת על מה שקרה לך. יש לך עזרה?
    מאחלת לך הרבה בריאות

    ביאנקה,
    28.07.2021, 12:52

    השבמחק
  3. מצער אותי מאד לקרוא זאת. אולי הבית הנוכחי כבר אינו מתאים לך. האם חשבת על דיור מוגן? מה אומרת המשפחה?

    רחל הדר, 28.07.2021, 12:32

    השבמחק

תודה רבה!