יום רביעי, 28 ביולי 2021

שלמה שפירא: האישה שסמססה וסמססה וסמססה

שלמה שפירא

האישה שסמססה וסמססה וסמססה ומסמסה


התעוררתי באמצע הלילה ונזכרתי ברופאת העיניים שלי

שזה שנים אני בא לביקורת תקופתית אצלה

וכשהיא בודקת את הלחץ-התוך-עיני שלי היא מבקשת: "תסתכל על העגיל באוזן הימנית שלי ולאחר מכן תסתכל על העגיל באוזן השמאלית שלי"...


אתמול:

בני לקח אותי לבדיקה מסוימת חשובה באחת המרפאות של קופת חולים

חיכיתי לתורי

ישבה מולי אישה מלאה יפה במרחק יותר משני מטרים

כבר שכחתי מה זה לראות אישה יפה

כבר שכחתי מה זה לראות אישה

אמרתי לעצמי - איך אישה מתבזבזת כך!

סמסמה סמסמה סמסמה וסמסמה לא הרימה את ראשה

נכנסתי לפניה לבדיקה

יצאתי מן הבדיקה 

כבר שכחתי שיש בעולם נשים.


שכנתי ממול ביתי לא ראתה אותי מספר ימים 

כי כל בוקר הייתי יוצא עם מטאטא לטאטא את קטע הסמטה מול חצר ביתי

(ראיתי בילדותי את אבי הרוקח מקפיד על ניקיון סביבת ביתו בשיכונו)

ובסמטה שמונה בתים על אדמה ושני גנים מטעם העיריה 

העיריה לא רואה אחראית לסמטה בניקיונה

גם כל השכנים וכל דיכפין יאתי ויזרוק

סוף סוף שמחתי שהשכנה דואגת לי

צלצלה לביתי ולא הייתה תשובה כי שכבתי בבית-חולים

צלצלה לחתן שלי - "למה אתם לא דואגים לשלמה"

צלצלתי אליה מבית החולים:

"שמעתי שאת דואגת לי...אני מסתדר כמעט טוב בכוחות עצמי עם כוחות משפחתי"

ובאה דאגה לאמי ובאה השכנה מתפוצצת מדאגתה:

דאגתי כמידתי

דאגתי יפה, אך עוד יותר חשובה קיימותי

"אם אין אני לי מי לי"

שלא אזדקק לשכן קרוב

שלא אזדקק לשכן רחוק

שלא אזדקק למכר קרוב

שלא אזדקק למכר רחוק...

שלא אזדקק להתפלל יותר ויותר ויותר

אף אחד לא יידע לשיר כמו הלב.


28.07.2021

 


7 תגובות:

  1. בריאות!
    מעטפת המשפחה המבטיחה
    שהלב ימשיך לשורר

    עדנה שפירא,28.07.2021, 10:19

    השבמחק
  2. הרבה בריאות

    אלכסנדרה,
    28.07.2021, ;10:19

    השבמחק
  3. תרגיש טוב
    נהיה בקשר
    נדבר בהמשך

    אריק,
    28.07.2021, 10:26

    השבמחק
  4. מרגיש טוב הבוקר באבו?

    אלעד שפירא,
    28.07.2021, 9:38

    השבמחק
  5. החלמה שלמה ומהירה, תרגיש טוב

    רות רוה,
    28.07.2021, 9:40

    השבמחק
  6. הזקנה מלאה בעיות בריאות וכל יום שקמים צריך להודות לשם

    יפה אורטנוס,
    28.07.2021,

    השבמחק
  7. אם אתה מסתכל על נשים ומבחין באישה יפה, אז אתה בריא בנפשך...

    שושי שיוביץ,
    28.07.2021, 12:00

    השבמחק

תודה רבה!