יום שלישי, 20 ביולי 2021

שלמה שפירא: שנים רבות אני חי את כאבי

שלמה שפירא

שנים רבות אני חי את כאבי


שנים רבות אני חי את כאבי
חש את הכאב של הקרובים לי ביותר
וכשאדם בכאב - הוא יודע שכאבו אינו מקביל לכאבו של אדם אחר.

אדם מסביבך 
בא מחמיא לעמידה שלך בכאב שלך
אחד שניים שלושה - מדווח
ויויוי לפרוטוקול הדיווח של נשמתו
לזכור - אין כאב בעולם לשם שמים.

והכאב שטיח מעופף 
הכואב בעצמו לא יכתוב על כאב עצמו 
ישיר שירים כואבים מרגיעים מצחיקים 
לקבל גימלים מצבא השמיים 
למנוחה ולנחלה עזרו.

וברדתך מקומה עליונה אל קומה תחתונה
גם אם אתה זקוק למקל הליכה
תנסה בנועם החסד והרחמים ללכת עם מקל הליכה בלי מקל ההליכה
תתפלל:
"ענני ענני ענני אלוהי ישעי ומצודתי
לא פשעתי לא חטאתי - תמיד ניסיתי
והיום אני בשעת צרה."


20.07.2021

2 תגובות:

  1. כואב וכל כך יפה, הילכו שניהם יחדיו?!

    עדנה שפירא,
    20.07.2021, 15:57

    השבמחק
  2. לא מגיע לך לחיות בכאב.

    שושי שיוביץ,
    20.07.2021, 17:09

    השבמחק

תודה רבה!