יום שלישי, 6 ביולי 2021

שלמה שפירא: מה הבנתי שאולי לא הבנתי

שלמה שפירא

מה הבנתי שאולי לא הבנתי


המשוררת אסתר קמרון שלחה שיר:

עולם ההבנה 

אולי בשעת הבוקר

כשעוד לא קמת

לפני "מודה אני"

הייתי שרויה בעולם ההבנה

וכולם איתך

שם שמעתי מילה

שתאחד, שתיכנוס

רציתי לקום ולהפיץ אותה

אבל שכחתי 

                                      אסתר

המשוררת אסתר קמרון בקשר אלוהי חזק ושלחה שיר והשיר נתן לי תיכנוס מחשבות בשעת בוקר:


מודה אני לפניך 

קמתי הבוקר 

לא מנסה להתבלבל בעולמך - עולם ההבנה.

סקירה לך אלוהים על עולם הבנתנו - הבנת האדם:

עולם ההבנה מתקדם ומתקדם אצלנו לאין שיעור עד שאני כבר לא מאמין (אינדיבידואלית) שזה צומח ממך.

אם אני מאמין - הכול בא ממך, אתה מורה לי דרך, אני מפנים את הדרך - זאת דרך למידה אחת אצלי.

אם אני משורר - דרך שירתי אני מפנים שאלות על חיים ורגש ומשליך ומדגים למידה.

אם אני פסיכולוג - אנסה לקשור את עולם ההבנה עם כוחות יצירה אמנות ותרבות, כדי לעזור לאמונה שאצליח.

אם אני בעולם ה- Web - עולם ההבנה ינסה לעצב ממשקים להקים אתרים לבלוע כמה שיותר מן העולם ואולי אבין מתי סוף העולם.

אדם אחד שאומרים עליו שהוא הבין בחשמל אמר: אמונה היא מפסק ה- ON שאדם עושה בחיים ומפנה הכול לבורא עולם. נשמע טוב לי גם לך, אך מה יהיה אם לא יהיה חשמל איך פונים אלייך בשעת מצוקה.

 

6.07.2021

6 תגובות:

  1. אהבתי!
    אדם מקשיב/רואה, לומד, וקולט. מעבד את התובנות ומפנים אותן בתוכו. דרך השירה/אמנות מטעין ב"תוצאות" את המילים/צורות/צבעים או צלילים!!! אהבתי גם את דברי החשמלאי על- ON. זה נקרא גם חווית ה- AHA! כמו נדלקת הנורה!! נורת ההבנה! השראה מעניינת.
    תודה לך ולילה טוב!!

    השבמחק
  2. שיר יפה מאוד סבאלה

    6.07.2021, 19:21

    השבמחק
  3. השיר יפה. גם מה שכתבת על השיר יפה. גם השיר של אסתר קמרון מאוד יפה

    ביאנקה,
    6.07.2021, 21:30

    השבמחק
  4. אהבתי,
    !WOW אין עליך,

    הלן (ארה"ב),
    6.07.2021, 23:36

    השבמחק
  5. שמחתי לראות ששיר כנראה עוררה את הוואריאציות האלה! במיוחד אהבתי "אם לא יהיה חשמל איך פונים אלייך בשעת מצוקה". נקווה שיהיה לנו עוד הרבה חשמל!
    אסתר

    השבמחק

תודה רבה!