יום שבת, 24 ביולי 2021

שלמה שפירא: בוער אני

שלמה שפירא

בוער אני


אדם מגיע לזמן שדן עצמו בעצמו

לכאורה, אומרים שזה חשבון נפש

גם אם הייתי רוצה להיות בעצמי פרפר מחשבתי

איני יכול - אש ומחבת

גם אם נפשי עם נפשי ונפשי עם השם יתברך, נפשי עם היתוש העוקץ אותי


אדון עולם!

נשמה רוויה תלאות מבקשת חסד, ישועה, רחמים וחיוכים כדי להשיב תוכן אל נפשה

כשבשוליה - ענפי הטבע השונים בברק זעם האלוהים

אסדות גז תמימות - חום בער ולא מבין זאת איש

תבינו אותי - זה המוות לאנושות...


אדם קטנטן אני 

מעריץ כל אדם, מעריץ אישה, מעריץ תושייה, מנסה להבין אפילו את הזבוב

איני מבין באדוויל באיבופרופן, אפילו לא באקמול

מזמן מזמן אני מנסה להתרחק מכדורי העופרת והתופת

ובכדי למחוק את התופת, אני מנסה לטייל רגלי שוב ושוב לנשום את ציוצי הצפרים שעדיין קיימים...


אנשי אמונה אבדו, מהרו למצוא אותם!


אומרים לי : "אתה זכאי! אתה זכאי!"

באמת באמת - לא חשובה לי הזכאות, חשובה לי המוכנות לזחול אל כל מנהרה שבקציה אור.


24.07.2021



תגובה 1:

  1. בשביל זה, הרבה אנשים בודדים מעל גיל שבעים, פתאום נראה שהולכים לבית הכנסת, פעם ביום פעמיים ביום וזה על מנת למצוא לעצמם תעסוקה וחברותה וזה חוזר לנפש שתוכל להתגבר על מכשולים שישנם בדרך.

    קטי סלומון,
    25.07.2021, 11:57

    השבמחק

תודה רבה!