יום שבת, 3 ביולי 2021

שלמה שפירא: לטעון זה כמו לטחון בזמן כל הזמן

שלמה שפירא

לטעון זה כמו לטחון בזמן כל הזמן


שלא תחשבו לרגע - שלא אהבתי את אמי

משנולדתי - הייתי אילם במשפחתי, אבל לא חירש לא מפגר לא מזדנב לא מוקצן 

כמעט שר וחובק את השמש

חיי נגעו תמיד עמוק בחייהם של אחרים ושרתי 


אמי - אף פעם לא חיבקה אותי, ובטח ובטח שלא נישקה אותי, אפילו שיכולה הייתה לנשק אותי

אמרו לי תמיד: אמך מאוד אוהבת אותך, אך אהבה הרגשתי רק מצד אבי

(אולי בגלל שקראו לי בשם קרוב מצד אבי)

גם אולי שאמי התמסרה לדת מאוד מאוד יותר מאשר לבעלה ולבן שלה

בחצר ביתנו - דאגה אמי תמיד שיהיו מים ולחם תפוח לחתולים ולצפרים

איני זוכר אי פעם ששאלה אותי אמי אם אני צמא

מאז ועד היום רציתי שהשמש תחבק אותי כמו שאני מחבק אותה

שאפתי להיות מחובק שמח ומאושר 

 

אמי אמי

שכל חייה התפללה וביקשה ענות ומענה וצדקה בחייה לחייה ולחיי אחרים

עד היום לא ביקשתי ממנה דבר

אני מבקש עזרה היום מכל אחד גם ממנה.


2.07.2021

3 תגובות:

  1. תמיד אפשר לבקש אהבה מ- אימא

    שושי שיוביץ,
    3.07.2021, 12:37

    השבמחק
  2. אמא יש רק אחת

    רחל הדר,
    3.07.2021, 13:45

    השבמחק
  3. מרגש שיר יםה מאוד סבא

    נווה בן שמן,
    3.07.2021, 13:38

    השבמחק

תודה רבה!