יום חמישי, 23 במאי 2024

שלמה שפירא: בימים קשים אלה כאשר חיזבאללה - המן הרשע וחמאס - חמאסתן הרשע - חמסנים מחמסנים ומתחמסינים בנו קשות...

שלמה שפירא

בימים קשים אלה כאשר חיזבאללה - המן הרשע וחמאס -  חמאסתן הרשע - חמסנים מחמסנים ומתחמסינים בנו קשות...

בימים קשים אלה כאשר חיזבאללה - המן הרשע וחמאס - חמאסתן הרשע - חמסנים מחמסנים ומתחמסינים בנו קשות ותוך כדי המלחמה בהם, מציע לנו העולם (גם או"מ שמום) לאפשר הקמה מדינה פלשתינית ולזנוח ישובים בצפון ארצנו, ובית המשפט העליון הבינלאומי לא שמע על "בית המשפט העליון בישראל" גם על "משפט שלמה המלך/ מלך בישראל"

אזרחי ישראל חייבים לחזור ולשמוע את נאומו של מנחם בגין בשנת 1981 שכותרתו " אין להכריח אותנו לקבל מדינה פלשתינית (וכוונתו על איום כלשהו לחיינו ולחרותנו) ואם יש כמה יפי נפש בעולם שהחלו לעקם את האף שלהם, שיהיה להם אף עקום. עם ישראל יודע מה בטחונו...".
היום - השטחים המוחזקים הם ערובה שאם ייעשה שלום, יש להכריח שיעשה שלום באמת ובתמים. אומרים בערבית "בלי קנזה-ונזה" "בלי עבודה בעיניים", אחרת -אין אנחנו פרטנר לשלום.
לא יהיה אזרח אחד מתנגד ויתנגד לשלום אמת. 
הבעיה שלנו -  להבטיח שלום-עד, שלום-לעד. גם שתמורתו תהיה החזרת שטחים..מאז נאומו של חוזה המדינה - תיאודור הרצל - לא יכולנו להגיע למנוחה ולנחלה כלשהיא.

במצב בעולם - היחסים בחברה: נשים כגברים -לביאות כאריות. 
היחסים בין העמים הולך ורותח מיום ליום. 
יפן שחוותה הירושימה גרעינית ומחנכת היום את אזרחיה -לא לבלוט- לא בולט הגבר, לא בולטת האישה. כדי לקבל הרגשת שחיית דג במים רגועים. אך גם שם - עבר והווה, מסורת וקידמה ממשיכים להילחם זה עם זה.
 
בכרומוזומים של אדם - בכל מצב ש- "דג שותק ולא מדבר" הוא גם יודע להרים ראש ולהשמיע קולו מעל פני המים, להפוך חייל שלום או חייל מלחמה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!