יום שלישי, 7 במאי 2024

שלמה שפירא: מהשביעי באוקטובר 2023

שלמה שפירא

מהשביעי באוקטובר 2023

"מתחת לפני השטח אתה יודע כל הזמן / לאן אתה הולך ואיפה העניין / מה אתה רוצה עם מי אתה נמצא / מתחת לפני השטח אתה זורם כמו נהר...ולמעלה למעלה בשדה הקרב / אתה מתרוצץ לא שולט במצב / על פני השטח, אתה, נאבק כל שניה /נאבק כל שניה..."                                    (מילים ולחן: חיים ליפשיץ, שרה גלי עטרי). וזה מה יש בארצנו.

ומה בסביבתנו: "גלגולה של שנאה" - השנאה ליהודים מתגברת עולה ועולה, אפילו העלימה והרחיקה סכסוכים עקובי דם בין שני הזרמים המרכזיים באסלאם: שיעה וסונה. ושיעים וסונים מתאחדים יחדיו, כאשר השיעה הפכה "פוליטיקה עכשווית" באיסלאם כולו. "העתיד שייך לדת האסלאם / מלחמתנו ביהודים. 

מהשביעי באוקטובר 2023, גלי אנטישמיות חדשים ואירועים אנטישמיים ממשיים זינקו ומזנקים יום-יום נגד יהודים. דו"ח האנטישמיות הגלובלית מצביע על זינוק חד באירועים אנטישמיים. אפילו "בוליביה" האהובה על הטיילים הישראלים ניתקה יחסיה עם ישראל.

"האנציקלופדיה של הרעיונית" תתעשר מן התאוריות החדשות של התודעה, כאשר בתוך "עולם החיים", כבר לא מתקיימים פעולות תקשורתית בה נפגשים דוברים ומאזינים, אז איך נהיה "דורשים- מקיימים" בארצנו ונדרוש מן העולם לקצר את הזמן ליצירת קירבה ומוטיבציה לשיתוף-פעולה שאינם בארצנו ובאים בטענות עם ארצות ידידיות לנו ?  

הייתי מזכיר את ה- "פיזיקאי-העכשווי" הגרמני "ורנר הייזנברג" שסירב לקבל פרס ספרותי מן האמירויות על שם "זאיד בן סולטאן אאל נהיאן" בגלל שאין זכויות אדם שם. היש זכויות אדם בארצות ערביות??? זאת הסיבה ששמחתי לעלות לארץ ישראל מעיראק - אני יודע כל הזמן מי אני ולאן אני הולך!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!